agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-09-19 | |
Am cumparat tigari la snop dar am uitat sa iau chibrituri.Eram un pusti frustrat de 12 ani in pantaloni scurti.M-am dus la un trecator care fuma sa cer foc:
-Nene,aveti un foc? S-a uitat la mine in scarba si mi-a zis: -Ba pustiulache,daca-ti cumperi fecale trebuie neaparat sa-ti cumperi si linguritza cu care sa le maninci.Si mi-a dat sa aprind. (el a spus c....,asa direct) M-am inrosit tot,insa n-am renuntat sa cumpar fecale ...fara linguritza. Se pare ca frustratilor le place lingurita vecinului. In rest,sa fumezi e .....o mare placere care aduce o moarte in chinuri,daca ai ghinion. 80% din cei bolnavi de cancer la plamini au fost fumatori.Am vazut la spital un fumator bolnav de cancer la plamani care vomita sange...Si mi-am aprins o tigara la scurt timp dupa aia.Mie n-o sa mi se-ntample.Asa au zis toti locuitorii Iadului. A fuma sau a nu fuma!!! Droglet zicea asta,in piasa lui ..Kentspeare. This is the question......chiar daca fumatul ucide lent,chiar daca cancer la plamani fac si nefumatorii,chiar daca fumatul e asa o placere..................cum dracu' asa o actiune stupida de a baga fum aromat in plamani si scos pe nas poate sa atraga atata lume? Copilasi nevinovati ca mine.Si ce e mai trist e ca fumatul era uneori unica actiune impotriva plictiselii. Magia fumatului in frig sau la o cafea .Gandul ca ai un pachet de tigari bune in buzunar ducea la o zi implinita. Ma-ntreb totusi,care sint fericitii aia nefumatori,nebautori,care au doar satisfactii spirituale.Ati vazut nefumatori fericiti?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate