agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-10-17 | |
Sinceritatea unui autor,a tanarului care si-a expus proiectul de
roman in sala"Muzeului Mitropolit Dosoftei",rezida in facilitatea descrieriii unor teme precum "Creatia" sau "Ratarea". Alter-ego-ul romancierului ia o forma mitologica dar totusi teama de fuga,complexele sale,mult-discutatul oedipian complex,o nota de transparenta aproape totala,socanta chiar,poate induce unele nelinisti: _ actiunea romanului(proiectului) este deja bizara,afirm asta deoarece consider ca science-fictionul-ului i-ar fi indeajuns de a naste Megalitonitoformele prin care lunatecul ar deveni patria-sufletelor-pereche fara fericite deznodaminte; _succesul sau este datorat totusi tenacitatii de recunoastere a unor lacune,lacune acoperite doar de timp. Aici se incheie actiunea mea de poet distrat de atitudinile Maestrilor Consacrati dar si contrariat de apucaturile firesti: Lauda intre frati e ca sacul cu carnati Impartita intre rude face burta mai rotunda. Proverb elaborat ad-hoc,o zicala potrivita si pentru poezistii nostri.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate