agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-12-04 | | Despre cuvânt Ceea ce poate fi mai frumos Din visele mărețe ale lumii Ar rămâne pentru noi un mister Dacă nu ar exista cuvinte… Noi suntem mereu alții Și așa am vrea să și fim, Dar totul se cunoaște, Totul se află, Iar nouă ne e Cu mult mai ușor Să nu simțim răul, Ci doar să ne fie Dat ca exemplu. Fără cuvinte, Nu toată lumea Ar putea vedea Fragmente de rai. Ele sunt un lucru Atât de frumos Și de simplu… Și totuși, Dacă viața ar fi Doar cuvinte, Cât de searbădă ar fi Calea spre moarte, Căci, din aceleași cuvinte, Se pot naște minciuni Și ceea ce-nvățăm din ele Nu e neapărat adevăr… De ce mai pune lumea Preț pe ele? Pentru că uneori Nu adevărul contează… Faptele trec Și sunt importante Pentru puțini alții, Ele nu pot urma esența A ceea ce este un om- Cuvântul frumos, Ales, mincinos, Este singurul care Poate păstra și transmite Idealuri eterne…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate