agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-03 | |
A fost odata ca niciodata un baiat cu minte la cap si liniste in suflet asa numai cat sa duca mai departe o viata decenta.
Intr-o zi dis' de dimineata se pomeni cu fratele lui la usa cu o rugaminte tare si mare. - Uite ma, fratica, te rog sa-mi scrii si mie acest caiet de sarcini ca stiu eu cat timp liber ai la locul tau de munca si ca poti face asta. - Cinci mii nimic. - Frate, da nu vorbesti serios? - Ba ma, cinci mii nimic si mai apoi sa ma treci in carnetul tau cu datorii ca mai dai si o bere. - Hai ca m-ai convins: ai cinci mii si berea la carnet. Ajuns la munca s-a apucat imediat de scris si a trecut o ora, doua, trei si tot asa trecut-au sapte in care el nu se mai putea opri din scris. La un moment dat s-a ridicat in picioare a scrasnit din dinti si-a lasat sa-i scape din gura o injuratura cat putea el de tare. Plin de sange pe mana se apuca de strans lucrurile si a aterizat direct la dispensarul fabricii. - Aoleu maica! se vaita asistenta - Hai de ma panseaza ca nu mai pot de durere simt ca fac pe mine si cred ca am scapat doi stropi! - Ce ai patit ma derbedeule?! - M-a muscat un pix de mana, cica am profitat de bunavointa lui circa sapte ore. - Treci pe pat sa-ti administrez anti-scrieri; spuse asistenta cu un ranjet bolnav pe fata-i blegita. Morala Scrisul prea mult dauneaza sanatatii.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate