agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3076 .



Prima întâlnire dintre un bărbat și o femeie (Partea a II-a, varianta cu happy end)
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [OBISMAR ]

2009-08-14  |     | 



În urma plângerilor și criticilor din partea celor care au citit acest text și cele scrise de mine, cu privire la finalul acestei povestiri, care a fost considerat de marea majoritate, ca unul fără nici un pic de romantism și în care a lipsit cu desăvârșire un “happy end”, fiind mai degrabă unul hilar, am decis să rescriu sfârșitul acestei întâmplări.
Întâmplare care a lăsat probabil un gust amar și totodată a lăsat deschisă o întrebare referitoare la cum ar fi decurs această povestire dacă s-ar fi sfărșit printr-un “happy end”.
De aceea am cosmetizat un pic finalul, mai bine spus am modificat totul din momentul în care cei doi au ajuns și au intrat în acel “pub”.
Prin urmare, acest nou remake sau cosmetizare a vechii povești, ar arăta astfel:

Și astfel a trecut prima zi. O zi în care imaginile și visele cu privire la această primă întâlnire s-au abătut atât asupra minții ei cât și asupra gândurilor lui.
Atât ea ... cât și el, se întrebau tot timpul în ale lor gânduri cum va decurge această primă întâlnire.
Ea mă va plăcea oare?
El mă va plăcea oare? Dar de ce nu? Sunt o tipă ok, de gașcă, știu de glumă.
Dar în fine. Ce o fi, o fi. Asta rămâne de văzut mâine.
Și uita astfel s-a dus o zi. O zi în care gândurile celor doi, a fost numai și numai la această primă întâlnire, la acest așa zis: OFICIAL DATING.

Și uite că orele trec rapid și aproape instantaneu, vine și ziua cea mare.
Ziua primei întâlniri dintre el și ea.
Mai erau câteva ore până la întâlnire, mai precis până la ora 18.00

Bărbatul (băiatul)
Cu ce o să mă îmbrac eu astăzi, oare?
Aa...
Uite aici...
Cu acești blugi și acea cămașă. În definitiv dacă nu-i place cum mă îmbrac, asta este culmea și în definitiv va fi problema ei. Sincer, nu mă interesează câtuși de puțin despre ceea ce va gândi, referitor la cum sunt îmbrăcat. Dacă este să mă placă, îi va plăcea de mine așa cum sunt, chiar dacă ar fi să-mi torn un sac de cenușă în cap și vin învelit într-un cearșaf.
Dar oricum, cu un parfum bun trebuie să-mi dau. Deoarece femeile acestea din ziua de azi, au un nas. Mamă, mamă...
Simt aroma unui parfum bun, de la o distanță de un kilometru și imediat fac diferența dacă parfumul este de bună calitate și totodată original sau nu cumva este vreo făcătură ori un original fake cum se mai spune.
De altfel marea majoritate a fetelor și femeilor din ziua de azi sunt precum un “terminator”.
Și când fac această afirmație, mă refer la faptul că scanează un bărbat din cap, până în picioare și îl evaluează.
Spre exemplu să încerc să vă relatez o discuție dintre două fete tip “terminator” sau poate cunoscute de alții sub numele de “pițipoance”, niște tipe care au fost dotate cu scanner în loc de ochi.
Prin urmare vă voi prezenta o discuție ce are loc între două astfel de fete tip “terminator” sau “pițipoance” și care ar suna prin niște replici amuzante, în felul următor:
Aaa.... Acesta este îmbrăcat cu țoale de numai 2 milioane de lei.
Ai văzut ce tricou de supermarket avea pe el și ce blugi, parcă erau cumpărați la kilogram.
Dacă blugii nu erau cumparați la kilogram, atunci cel puțin ceasul de la mână era.
Și ai văzut ce adidași de țărănoi avea în picioare.
Da dragă, am văzut.
Și tu ai observat ce tricou cu sclipici avea pe el, de parcă era o discotecă ambulantă.
Și de asemenea ai văzut cheia de la mașină, cheia care a trântit-o pe masă.
O... Nu!
Ce fel de mașină avea?
Îți spun sigur că avea un Opel vechi de mai bine de zece ani.
Și ai văzut cum a aruncat cheile de la mașină pe masa lui, de parcă ar fi avut vreun BMW sau vreun PORCHE?
Da fată, am văzut ...
Ce țărănoi!

Dar acum lăsând gluma la o parte și reîntorcându-ne la oile noastre, vom asista la gândurile fetei, chiar înainte de întâlnire.

Femeia (fata) – GÂNDURILE EI

Și acum că mai sunt două ore până la întâlnire, să vedem ce mai am de făcut?
Mi-am făcut deja duș.
Să vedem acum, cum mă voi machia și cum mă voi îmbrăca?
Să nu mă machiez foarte strident, pentru a nu arăta după aceea precum o femeie ușoară.
Să-mi fac oare buzele cu ruj roșu?
Oo… Nu! Nu cred!
Nu cred că i-ar plăcea? !
Ok. Hai că văd eu cum mă fardez până la urmă.
Acum să văd cum mă voi îmbraca.
Să-mi iau fustă? !
Nici asta nu prea cred, că deși m-am epilat acum o săptămână, a început deja să se vadă din nou perișorul pe picioare.
Ok. Știu ce voi lua. Îmi voi lua pantalonii aceia din material de in. Chiar arăt sexy în ei și îmi fac și un funduleț, mamă, mamă ... De bag băieții în belea și îi fac să întoarcă capul după mine, pe stradă.
Iar la partea de sus, îmi voi lua aceea bluziță ce am cumparat-o ieri din Mall, special pentru această întâlnire.

Și astfel, clipele se scurg și ceasul dă să arate ora 18.00

Punctul de întâlnire, pasajul de la Universitate (din București).
El, punctual din cale afară. Chiar a ajuns cu 5 minute mai devreme.
Pe la ora 18.02 primește un telefon de la ea, prin care îl anunță că va mai întârzia vreo 10 minute și să o scuze pentru acest inconvenient.
De altfel o înțelege, deoarece știe și el cum este traficul prin București.
Un adevărat calvar.
Cea ce îl supăra însă, era faptul că stătea acolo să o aștepte și mai avea și un buchet de flori în mână, ceea ce îl făcea să arate, după părerea lui, precum un papagal.
De altfel așa îi vedea el pe acei bărbați, care stăteau să aștepte la o întâlnire și mai aveau și un buchet de flori în mână.
Și așa cum el gândea despre acei bărbați, probabil că și alții gândeau la fel despre el, mai ales când îl vedeau așteptând acolo, cu un buchet de flori în mână.

În cele din urmă apare și ea.
O Doamne! Arăta așa de bine, încât omului nostru i se tăiase răsuflarea și aproape uitase complet de fazele cu papagalul, de mai înainte.
Bună! Bună! Se salută, se pupă ușor pe obraz, așa ca la o primă întrevedere, de la o primă întâlnire. El îi dă florile. Ea îi mulțumește și îi spune că nu trebuia.
Dar în gândul ei își spunea: “Bine a făcut că a venit cu flori. Atât îi mai trebuia să nu apară cu niște flori amărâte, la cea dintâia noastră întâlnire.”
De altfel îi și spune că sunt florile ei preferate, ceea ce era desigur o minciună.
Dar o femeie știe cum să mintă, pentru al face pe bărbat să se simtă bine și în ale lui ape.

La care el o întreabă.
Așadar și prin urmare, unde ai vrea să mergem mai întâi? Să ne plimbăm un pic prin Cișmigiu sau să bem ceva, undeva, mai întâi?
Sau vrei invers, să mergem să bem o apă plată cu lămâie sau un sifon pe undeva si după aceea să ne mai plimbăm un pic prin parc?

Ea
Consider că ar fi mai bine să ne plimbăm mai întâi un pic prin parc și după aceea să ne ducem undeva, în vreun pub sau bar, unde putem sta și noi un pic de vorbă și pentru a bea după cum spuneai și tu mai devreme, câte un sifon.

El
Ok. Excelent.
Oau. Sper că nu am părut un idiot când am spus excelent? (în gândul lui)

Peste nici 10 minute, ajung ei în parcul Cișmigiu pentru a se plimba.
La care el nu știa ce să facă, să o ia de mână ușor pe când se plimbau sau să continue să se plimbe alături de ea precum un bodyguard.
În cele din urmă își face un pic curaj și întinde mâna către mâna ei, pentru a o apuca ușor de mână. Pe când încerca aceasta, o atinge ușor cu degetul mic de la mână.
La care ea, făra a sta mult pe gânduri îi întinde mâna pentru a o apuca și a se plimba împreună ca doi eventuali îndrăgostiți.

În acel moment, lui îi bătea inima foarte, foarte puternic, mai că îi da să iasă afară din piept. Nu știa ce să mai spună. Aproape că începuse fără să își dorească, să se bâlbâie.
Dacă îl vedeați și îl auzeați în acele momente, vă spun sigur că ați fi zâmbit măcar un pic.
Dar femeia cum este mai tot timpul, mai experimentată decât bărbatul în astfel de situații, îi spune pe un ton calm.
Ce ai dragă? Ce te-ai speriat și intimidat așa, când mai luat de mână?
Ai crezut că o să te mănânc?

La care el, un pic înroșit în obraji, datorită situației care se crease îi răspunde.
O... Nu dragă! Sper că nu te superi că îți spun dragă?
Într-adevăr ca să fiu sincer, nu mă așteptam, ca să accepți să te iau de mână.

Și astfel după o plimbare de colo, colo, prin toate colțurile parcului și după o mică discuție ce au avut, pe o bancă din parc, pe care se așezaseră, în cele din urmă s-au decis să se ducă într-un pub mai liniștit pentru a bea o cafea, apă plată sau minerală și a continua discuția ce o începuseră acolo, pe acea băncuță din parc.
Ajung ei într-un pub în jurul orei 20.15, intră și iau un loc la o masă.
El... emoții mari.
Ce o să mai vorbească acum cu ea.
Și ca să-și facă curaj, a comandat 2 shot-uri de tequila, prinzând astfel curaj.
După aceea luând numai suc pentru a nu se ameții.
Și a început discuția astfel:
Spune-mi și mie te rog mai multe despre tine, deoarece aș vrea să te cunosc mai bine și sincer chiar mă interesează persoana ta!
Ce ai vrea să ști despre mine?
Păi totul, dacă ar fi posibil.
Cred că în seara aceasta mi-ar face o deosebită plăcere să aud doar vocea ta, sincer în ceea ce privește vocea mea, m-am cam plictisit de ea, de ani buni de zile.
Și nu pot pretinde că am o voce atât de sexy încât să te încânte.
În acel moment ea chicotește și îți spune în gând.
Cum de nu l-am întâlnit mai devreme? Ce o avea de ascuns, de până la această vârstă și până acum, nu este deja al altei femei, deoarece mie sincer vorbind, mi se pare un tip super ok?
Și cu ce ai vrea să încep?
Păi să începem cu începutul, din momentul în care ai venit prima dată pe lume.
Ea zâmbește din nou, pur și simplu îi plăcea la nebunie umorul lui și în acele clipe, îi venea pur și simplu să-i sară în brațe și să-l sărute cu o patimă nebună.
Ce era cu ea, ce se întâmpla cu ea în acele momente? Parcă nu mai gândea clar și parcă nu îți mai regăsea șirul ideilor în acele momente, parcă era prinsă într-un fel de vis, când se afla față în față cu acest bărbat, pe care de altfel îl cunoscuse prin intermediul unui coleg de serviciu.
Acest coleg de serviciu, știa că este singură de câteva luni bune și s-a gândit să facă un pic pe codoașa. Pur și simplu a venit într-o zi la ea și i-a spus.
Auzi Maria, scuză-mă dacă te va supăra ceea ce voi vrea să te întreb acum.
Știu din surse sigure și am mai auzit pe la colțuri că ești singură.
Stai așa! Stai o clipă! Să nu crezi că vreau să mă aduc pe mine în discuție aici.
Am un prieten și dacă te-ar interesa, aș putea să vă fac cunoștință.
Sincer George, nu știu ce să spun acum în aceste momente.
Pur și simplu mă surprinde propunerea ta si totodată mă încântă faptul că cineva se mai gândește și la mine.
Ce pot să spun?
Este OK
Dar cum te-ai gândit să ne faci cunoștință?
În definitiv ce o crede acest bărbat despre mine? Să nu creadă că sunt vreo disperată!?
Lasă asta.
Acest lucru va rămâne în seama mea.
Știu eu ce să-i spun și cum să te prezint.
Sau în definitiv ști ce?
Voi vorbi cu el, dacă este de acord să faceți schimb de numere de telefon și dacă va fi de acord, îi voi da telefonul tău și după aceea îți voi da și ție telefonul lui.
Ce zici de asta? Crezi că este ok pentru tine?
Da. Ce pot spune?
Poate că așa este mai bine.
Dacă este interesat, poate să mă sune.
Dar sincer vorbind, dacă îți va cere să-i arați vreo poză cu mine, te rog nu o face.
Nu mă interesează un tip, pe care îl interesează doar aspectul fizic când vine vorba de femei.
Eu una, știu că arăt bine, dar nu aș vrea ca un bărbat să se uite la mine doar pentru asta.
În fine acum, ce mai pot spune, decât că aceasta a cam fost discuția dintre ea și colegul ei, discuție ce a anticipat întâlnirea dintre cei doi, care acum se aflau față în față, de puteau să-și audă și respirația.
Iar acum să ne întoarcem la întâlnirea noastră dintre cei doi porumbei, până nu li se răcesc cafelele de pe masă și ne pierdem șirul ideilor.
Prin urmare, ea era ca și pierdută sub privirile stăruitoare ale lui.
El știa ce să facă, venise deja cu lecția învățată de acasă, unde vorbise în prealabil cu acel prieten, care de altfel îi făcuse și instructajul în ceea ce privește această primă întâlnire oficială. Era un tip pe cinste, un om super deștept, căruia neuronii chiar îi făceau sinapse. Era genul acela de om care atunci când dorea ceva, știa să facă pe dracu în patru pentru al obține. De aceea concentrarea sa era maximă în cea ce privea această întâlnire și deja își propusese să cucerească inima acestei femei, care îl impresionase încă de la bun început prin felul ei de a fi. Și lăsând la o parte frumusețea ei, ce era extrem de evidentă numai privind acel trup superb, părul ei splendid și chipul acela deosebit de gingaș și de angelic, toate acestea în câteva cuvinte, o făceau să fie o persoană extrem de atractivă, iar în afară de toate acestea, mai avea câteva plusuri și prin faptul că era exact tipul acela de femeie cu o fire deschisă, ce nu se ascundea după deget atunci când dorea să spună lucrurilor pe nume, iar pe de altă parte, mai era și foarte comunicativă.
Ce mai încolo și încoace, se bucura că acceptase să se întâlnească cu această femeie, se considera deja o persoană norocoasă, numai prin faptul că a avut șansa de a o întâlni.
Deja inima începuse să-i joace feste prin faptul că îi bătea mult mai puternic decât de obicei și mult mai ritmat, ceea ce îl făcea să se întrebe: “O, Doamne! Mi se întâmplă chiar mie, este posibil așa ceva? M-am îndrăgostit oare, chiar așa de la prima întâlnire? O fi posibil așa ceva?”
Dar întorcându-ne la discuția celor doi și anume la momentul când ea la întrebat:
Și cu ce ai vrea să încep?
Iar el încercând să fie amuzant i-a răspuns:
Păi să începem cu începutul, din momentul în care ai venit prima dată pe lume.
La care ea i-a zâmbit șugubăț și sorbindu-l din priviri, după câteva secunde în care se simțea parcă plutind, îi spuse:
Auzi, tu chiar așa ești de obicei sau doar te străduiești acum cu mine, de a-mi fi simpatic?
Deoarece chiar îți ține și deja ai început să-mi placi.
Oo…, nu!
Eu?
Nu cred că mă străduiesc de a te cuceri de la prima întâlnire.
Îți pot spune doar că am luat ceva meditații înainte de a mă întâlni astăzi cu tine.
Și în acele momente el chiar îi spusese un adevăr, binențeles că ea a luat acest răspuns sub formă de glumă, dar de fapt era chiar adevărul gol goluț.
Ce îți pot spune despre mine?
Ca zodie sunt leu, așa că fi atent, că uneori pot fi chiar foarte feroce când cineva mă supără!
Precum o leoaică, sunt foarte posesivă când vine vorba de relații și știu să îmi protejez relația atunci când sunt îndrăgostită.
Ooo… Prin urmare să fiu foarte atent, să merg pe vârfuri când sunt în preajma ta.
Ee … și tu acum.
Culorile mele preferate sunt: albul, nuanțele de gri, negrul, albastrul, uneori chiar și roșul.
Florile mele preferate sunt lăcrămioarele sau li se mai spune și mărgăritare.
Aha… Prin urmare mai mințit atunci când mi-ai spus că am nimerit exact florile tale preferate.
Ee.. scârț … și tu acum. Că doar ce era să-ți spun.
Dar oricum, aceasta a fost o minciună frumoasă și nevinovată, care ți-a dat aripi și te-a făcut mai încrezător în tine însuși.
În definitiv gestul contează, nu?.
Și oricum ai fost deosebit de drăguț că te-ai deranjat să apari la prima întâlnire cu un buchet de flori.
Dacă nu aș fi făcut acest lucru, cum mai fi privit acum? Mai fi privit cu aceiași ochi?
Da. Cred că da. Cine știe, poate chiar ai dreptate, s-ar putea să fi existat posibilitatea să fi văzut aceasta cu alți ochi..
Dar în definitiv cine știe? Nu știu cum aș fi reacționat și cum aș fi gândit într-o astfel de situație..
Îți spun eu că nu mai fi privit cu aceeași ochi și mai mult ca sigur că mi-ai fi amintit de această întâlnire și de acest fapt și peste ani de zile, le-ai fi spus până și copiilor noștri cum tatăl lor nu ți-a adus flori la prima întâlnire.
La cele auzite, ea pur și simplu începu să râdă de a dreptul în hohote și chiar a dat și într-un sughiț de la atâta râs.
Haide măi omule, că mă omori cu zile cu râsul acesta, ești de a dreptul nebun.
Dar oricum, ești un nebun în sensul bun al cuvântului.

Dar tu ști și realizezi faptul că în ziua de astăzi au mai rămas foarte puțini bărbați care în adâncul sufletului lor sunt niște adevărați cavaleri și ori de câte ori au o primă întâlnire cu o fată sau cu o femeie, îi cumpără acesteia flori?
Da?!
Într-adevăr, parcă am mai auzit aceste vorbe și de la soră-mea, care spune același lucru ca și tine.
Așadar să înțeleg că ai o soră?
Da.
Dar acum în seara aceasta, discutăm doar despre tine și mai puțin despre mine și familia mea.
Poate dacă vei mai dorii să te întâlnești cu mine și cu alte ocazii, atunci îți voi dezvălui mai multe secrete despre mine.
Ești de-a dreptul fenomenal.
Da, știu asta.
Și sunt și foarte modest pe deasupra.
Da, da, da … să te cred?
Așa spun toți bărbații la o primă întâlnire și după aceea, cu cât trece timpul, nu mai poți deschide deloc gura, datorită lor și a faptului că se laudă într-una.
Ee… Poate alți da, dar eu nu, nu sunt așa.
În momentul acela, ea începe să râdă si după aceea îi spune:
Vezi să nu înceapă să-ți crească nasul precum lui Pinochio.
Acum ce, te iei și de nasul meu?
Ee… glumesc și eu dragă, ce nu am voie? Numai tu ai voie să glumești?
Și rămăsesei la flori, îmi spuneai că florile tale favorite sunt lăcrămioarele.
Ca să vezi, un bărbat care chiar este atent la conversația lui cu o femeie.
Cam rar mai găsești în ziua de astăzi, astfel de bărbați care să fie atenți la ceea ce vorbește o femeie.
Astfel de bărbați sunt deja pe cale de dispariție.
Să înțeleg că îmi faci un compliment?
Da dragă, într-adevăr ți-am făcut un compliment, dar acum să nu începi să te umfli în pene pe aici.
Așadar și prin urmare, mai spune-mi mai multe despre tine.
Și în timpul acesta, eu voi scoate din geantă un carnețel, pentru a nota tot ceea ce îmi vei spune despre tine. Nu de alta, dar ca să nu uit cumva.
Și în momentul acela, el îi zâmbește și o privește insistent, sorbind-o din ochi și din priviri.
Oricum, îmi pare bine că am acceptat invitația ta de a ieși în oraș, chiar mai făcut să râd în seara aceasta cum nu am mai râs de multă vreme.
Dar tu, ce hobby-uri ai?
Păi, … mie în primul rând îmi plac călătoriile și prin urmare să călătoresc cât mai mult, îmi place foarte mult muntele și să fac drumeții montane, să joc uneori fotbal cu amicii și prietenii, să mă uit la un film bun, să citesc o carte bună, etc., etc.
Dar tu, care sunt hobby-urile tale?
Sau mai bine spus, ce îți place cel mai mult să faci?
Păi îmi place să fac sex …
Și în momentul acela se crease o pauză lungă, el rămăsese cu gura căscată ca la dentist, chiar nu se aștepta la asta.
A fost ca o lovitură de knock out venită din partea ei.
Iar ea râzând în hohote îi spune:
Te-am făcut Knock Out, este?
Glumesc binețeles.
Dar ce, doamnele nu au voie să glumească și să pronunțe cuvântul sex?
O... nu! Doamne ferește, nu spun asta.
Dar sincer vorbind, mai luat pe nepregătite.
Nu mă așteptam la răspunsul acesta din partea ta.
Și începuse și el să râdă în hohote. Râdeau amândoi precum niște copii care se amuzau de o prostioară de a lor, iar toată lumea din local începuse parcă să tragă cu coada ochiului spre locul unde se aflau cei doi.
Dar acum pe bune, ce îți place să faci?
Păi și mie îmi place să călătoresc, îmi place la nebunie muntele, poate și pentru faptul că iarna îmi place să schiez.
Apropos, tu schiezi sau ai schiat vreodată?
O... Nu, nu, nu! Și nici nu cred că la vârsta pe care o am acum, îmi voi mai pune vreodată picioarele pe acele șipci, pentru a aluneca pe zăpadă.
Răspunsul lui, o face din nou să râdă.
Și altceva ce îți mai place? (o întreabă el pe ea)
Păi îmi mai place să patinez, să mă plimb cu rolele prin parc.
Să nu-mi spui că și de așa ceva îți este frică?
O...nu! De patinat, nu. Știu și eu să patinez și chiar îmi place.
Îți place să patinezi sau îți place să te duci la patinoar doar datorită fetelor care se duc și ele pe acolo?
Ee...și tu acum. Ce treabă am eu cu ele?!
Eu mă duc mai mult la patinoar, când binențeles chiar mă duc, deoarece nu am mai fost de vreo 3 ani de zile, să mă simt bine eu și nicidecum pentru fete.
Și dacă baba avea roți era elicopter, nu?!
Dar ce faci tu acum, mă testezi, vrei să vezi dacă pic în vreo capcană?
O...nu dragă, mai glumeam și eu așa, pentru a întreține atmosfera.
Da? Adevărul este că presiunea aerului are acum ceva atmosfere.
Și încep să râdă amândoi de ceea ce a spus el referitor la presiunea aerului.
Auzi...?
Binențeles că aud. Aud încă de când m-am născut.
În acel moment, el roșește un pic în obraji cu privire la faza creată și îți cere scuze de cum a încercat să înceapă această nouă conversație cu ea.
Ok, ok, ok... îmi cer scuze. Știu că a sunat aiurea.
Dar ce, tu nu greșești niciodată?
Mai ales că trebuie să ținem cont de faptul că mă aflu în prezența unei femei super frumoase și foarte deștepte, iar uneori un bărbat în prezența unei astfel de femei, mai greșește și el, deoarece este de înțeles faptul că se mai poate pierde și un pic cu firea în fața ei și se mai pot întâmpla și astfel de cazuri în care să dea cu bâta în baltă.
Wow...mă uimești într-adevăr.
Am glumit și eu un pic cu tine și imediat te pierzi cu firea.
Stai liniștit, că nu m-am simțit așa de ofensată.
Până la urmă a fost doar o glumă din partea mea, sunt conștientă că foarte multe persoane folosesc acest “auzi” când doresc să pornească o conversație și să-și facă interlocutorul atent.
Acum sper că nu te-ai suparat tu pe mine, pentru faptul că ți-am atras atenția?
O...nu!
Doamne ferește, cum să mă supăr pentru așa ceva pe tine? Pentru ceva așa de mărunt ți aproape nesemnificativ.
De ce m-aș supăra pentru faptul că ai încercat să mă corectezi?
Într-un fel îți mulțumesc că mă faci atent la greșelile mele și poate astfel nu se va mai repeta.
Dar acum apropos, despre munca ta ce îmi poți spune? Îți place ceea ce faci? o întreabă el pe ea.
Da. Să ști că într-adevăr chiar îmi place. Pot spune că eu sunt printre aceia mai norocoși, cărora chiar le place munca pe care o prestează. Prin urmare pot spune că da, chiar îmi place ceea ce fac.
Și ce anume faci?
Lucrez pe resurse umane la o firmă multinațională de recrutare în domenii ca IT, economie și contabilitate, construcții, real estate, etc., etc.
O...excelent. Să înțeleg că dacă vreodată voi dorii să-mi schimb locul de muncă, poate mă ajuți cu ceva în această privință?
Da, de ce nu? Dar ce, ești interesat să-ți schimbi locul de muncă?
O...nu! Doar spuneam și eu așa, te puneam în temă de pe acum, în cazul în care voi avea vreodată nevoie de astfel de servicii.
Wow... Dar uită-te un pic la ceas!
Doamne ce a mai trecut vremea asta și cum s-a mai scurs timpul!
Este deja ora 22.10 îi spuse ea
Sinceră să fiu, m-am simțit extraodinar astăzi și sper ca sentimentul acesta să fie reciproc? !
Da, da, da...
Desigur, acest lucru nici eu nu îl pot nega.
Sper să mai ai curajul să mă mai suni, binențeles dacă aceasta îți va face într-adevăr plăcere în primul rând.
Cum poți spune asta, cum poți face o astfel de afirmație?!
Și pentru mine această seară a fost una deosebită, iar tu mai încântat de a dreptul.
Pot spune că sunt norocos pentru că am avut ocazia să te cunosc, iar acum pentru că am văzut că totul este ok, va trebui să îi fac cinste cu o navetă de bere, acelui prieten care ne-a făcut cunoștință.
Sau nu consideri că merită această navetă de bere?
O... ba da, ba da. Desigur că își merită această navetă de bere.
Cine știe, poate că până la urmă se va alege cu două navete de bere, cu una de la tine și cu cealaltă de la mine.
Și el face un semn către chelner pentru a le aduce nota de plată.
În acest timp până li s-a adus nota, au mai schimbat câteva vorbe, spre deliciul unuia sau al celuilalt.
Când li s-a adus nota de plată, el a luat-o imediat și după ce a văzut suma ce o avea de achitat, fără să ezite nici măcar o clipă, a dus mâna către portofel pentru a scoate banii și a plătii, la care ea îi spune:
Dă și mie te rog să văd nota, pentru a vedea care este partea mea de plată!
Ști ceva? Te rog, tu chiar vrei să mă jignești?
O…
Scuze, am uitat de orgoliul vostru masculin, acela care le spune bărbaților că ei trebuie să achite întreaga notă de plată.
Aa… aici nicidecum nu este vorba de orgoliu masculin.
Pur și simplu așa am fost eu învățat și crescut.
Și anume, că dacă eu ca bărbat invit o femeie în oraș, păi atunci tot eu voi fi acela care va trebui să aibă grijă pentru achitarea notei de plată.
Dar stai liniștită că și eu sunt un tip modern și accept uneori să mai plătească și femeia nota de plată, cu condiția ca ea să mă fi invitat în oraș.
Numai că ști, eu sunt o persoană mai dificilă, care acceptă invitații din partea femeilor, de a ieși în oraș, numai în locații precum Athenee Palace Hilton, Intercontinental, numai în locații din acelea de 5 stele.
Nu de alta, dar dacă tot mă invită ea în oraș și se oferă ea să plătească, măcar să-i fac ceva pagubă prin portofel, nu alta.
Ahaa… așadar din acesta îmi ești tu mătăluță!
Și încep să râdă din nou amândoi în hohote, până la urmă achită el nota de plată și pornesc către casă. Desigur că el precum un cavaler, s-a oferit să o conducă până acasă, iar ea binențeles că a acceptat.
Fiind o oră foarte târzie, mai exact era ora 22.30, s-au hotărât să se urce într-un taxi, iar după numai 15 minute deja erau în fața blocului ei.
Așadar acum te-am adus și până acasă, cu ocazia aceasta voi ști și unde stai.
Sper că nu ești vreun terorist care să plănuiască să pună vreo bombă în subsolul acestui bloc.
Și după cele spuse, ea începe să râdă și să-l privească un pic mai insistent, gândindu-se tot mai mult la momentul când el va face gestul final de încheiere a acelei seri minunate, printr-un sărut.
Aaa... Nu, în nici un caz.
Eu nu sunt tipul acela de om, care să pună bombe într-o clădire din cauza unei decepții sentimentale. În fond ce mi-au făcut vecinii tăi?
Eu sunt genul de om care trimite bomba prin poștă, printr-un plic.
Și din nou încep să râdă amândoi ca niște nebuni, la gluma pe care el a făcut-o.
După aceea s-au așternut câteva momente de liniște, în care se priveau unul pe celălalt cu insistență. Ea îl aștepta pe el să facă pasul decisiv și a o săruta, pentru a se putea despărți de el fericită și a intra apoi în casă, iar el nu știa dacă să o facă sau nu, era indecis, îi era frică să facă acest gest ca nu care cumva să o supere și după aceea să piardă orice șansă de a o mai revedea.
Prin urmare stăteau așa și se priveau unul pe celălalt, iar sufletele lor parcă suspinau și cereau acel sărut.
Parcă lipsea în acel moment, drăcușorul acela din filme, care îți stă uneori pe umăr și îți șoptește în ureche.
În acele momente, gândul lui era numai la cum să o sărute.
Să o facă sau ba?
Pur și simplu stătea acolo privind-o ca un fraier și se întreba pe el însuși în ale sale gânduri, ceva în genul pe care voi încerca să îl prezint, pe cât voi putea și eu de bine, aceasta și dacă voi reuși, binențeles.
“Când o să o sărut? Când naibii trebuie să o sărut? Să încerc să o sărut sau nu? Haide o dată, ne sărutăm sau ba!!! Ne sărutăm, ne sărutăm, ne sărutăm măcar acum? Haide mă fată, măcar un sărut mic acolo, ce naibii! Băi să fie, chiar așa de ghinionist sunt, intră fata asta acum în casă și nici măcar nu am reușit să o sărut. Ce fel de bărbat sunt eu, dacă nu reușesc să sărut o fată? Haide mă, un pupic din acela mic, aici pe buze. Auzi tu, pupic?! Vreau să o sărut în toată regula, ce naibii. Ce pupic? La naibii de viață! Deci ne sărutăm, ne sărutăm sau nu?”
E … cam acestea erau gândurile lui în acele momente și precum la faza din parc, ea nemaiavând răbdare și vrând să urce și să intre cât mai repede în casă, deoarece se făcuse foarte târziu și a doua zi trebuia să se ducă la muncă, s-a apropiat mai insistent de el, stând unul față de celălalt la numai câțiva centimentri.
Ea gândindu-se în acele momente doar la acel prim sărut, și poate astfel îl va determina să o sărute, dacă el într-adevăr va avea până la urmă curajul să o sărute sau nu.
În acele clipe parcă îi veneau în minte, vorbele celui de la “Mondenii” și anume:
“în puii mei, la naiba”, mă sărută ăsta până la urmă ori ba?
Haide măi băiete nu fi molâu, fi și tu bărbat și sărută-mă odată!
Și văzând că el era în expectativă și nu știa ce să facă, dacă să o sărute sau nu, ea de fapt în acele clipe simțea că el vrea să o sărute, dar nu înțelegea de ce nu o face, de ce mai “pierdea vremea aiurea prin tramvai” și nu o săruta odată pentru a încheia acea seară ce fusese minunată, într-un mod ce probabil va rămâne de neuitat.
La un moment dat, ea și-a pierdut cumpătul și răbdarea ei caracteristică, care o definea ca persoană și i-a sărit de gât, sărutându-l cu foc, ardoare și pasiune.
Un sărut ce avea să pecetluiască acea relație.
Relație ce avea să urmeze între cei doi viitori îndrăgostiți.
Iar după ce s-au sărutat câteva minute bune, uitând parcă și să mai respire, s-au decis în cele din urmă să-și ia la revedere unul de la celălalt, cu promisiunea că se vor suna și se vor întâlni din nou în zilele ce vor urma.
Te pupic, să ai grijă de tine!
Să mă suni când vei ajunge acasă, pentru a ști că ai ajuns cu bine și a dormii și eu astfel liniștită!
Vorbim la telefon, da?
Sper că nu vei regreta această seară petrecută cu mine?
E… papuci și tu acum, ce vorbe mai sunt acestea?!
Pot spune că m-am simțit extraordinar și aceasta se datorează în mare măsură ție.
Haide, fugi în casă! Te pupic și eu.
Să visezi frumos!
De fapt nu prea ai cum să visezi, deoarece mi-ai spus să te sun când voi ajunge acasă.
Exact, așa am spus și așa să faci, te rog!
Ok. Oky doky.
Dar pentru orice eventualitate, în cazul în care vei adormii până când voi ajunge eu acasă și te voi suna, îți doresc să ai vise plăcute și când visezi, să mă strângi în brațe.
În momentul acela, ea zâmbește și îi spune:
Stai liniștit, că sigur nu voi adormii până ce tu nu mă vei fi sunat.
Va trebui să-mi spui noapte bună prin telefon!
Bine, ... exact așa am să fac.
Așa voi face negreșit.
Te pup și eu, iar acum trebuie să o întind de aici, deoarece deja s-a făcut foarte târziu, este deja 12 fără un sfert.
Și astfel s-a încheiat această primă întâlnire dintre un bărbat și o femeie.
Un bărbat și o femeie care aveau să se îndrăgostească unul de celălalt, să se implice într-o relație frumoasă și în cele din urmă chiar să-și pună pirostriile.

Sper să vă placă mai mult această variantă cu ”happy end” decât aceea de mai înainte care a avut un ”funny end”, iar dacă aveți ceva critici, de orice natură ar fi ele, incluzând aici și acele critici constructive cu privire la această poveste, le aștept bucuros.

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!