agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-08-07 | |
Odată, unchiul Fedea o păți rău de tot.
Văzând o turmă de oi se gândi să-l sperie un pic pe cioban și ascunzându-se în tufișuri, urlă întocmai ca un lup. Spre nenorocirea lui, ciobanul îl zărise cum se furișa printre tufișuri și asmuții câinele asupra lui: – Șo pe lup!... Ru-u-u-pe-e-ei fâșu’ mă!... – A-a-a-a-a!... se auzi din tufișuri, un răcnet sfâșietor, de-l trecură pe cioban fiorii. Sprinten ca un veverițoi, unchiul Fedea se cățără spre vârful unui mlădios stejărel. Văzându-l în deplină siguranță, în vârful stejărelului, ciobanul vru să cheme câinele la oi, dar deodată din tufișuri, se auzi un «tr-r-r-r-rosc!», un «A-a-a-a-a!...» și mai sfâșietor decât primul, un «Ã-ă-ă!» înnăbușit și un «ha-r-r-r-r-r» de toată frumusețea. Cu chiu cu vai ajunse unchiul Fedea la dispensar, unde medicul Antonache îi pansă fundul ferfelițat, îi făcu o injecție și îi puse mâna ruptă în ghips. – Ei și acuma unchiule Fedea spune-mi și mie cum s-a întâmplat de te-a mușcat câinele în halul ăsta? – Păi cum să se întâmple dom’ doctor... – se scărpină unchiul după ceafă. – S-a întâmplat așe ca și cum ai fi dum’ata câine și «ha-r-r» cu dinți-n curul meu!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate