agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-04-05 | |
-Băi, știi care e treaba?
-Ieri m-am întors... -Îți spun eu...ăștia sunt toți niște bandiți, mă... -Dă-i naiba! -Și, ție-ți place mă? -Eu chiar am făcut bani. -Tu mă...dar uită-te la fotbaliștii ăștia!! -Joacă, dar nu tot timpul. Când vor... -Ce joacă? Intră câte unu', dă cu picioru' de câteva ori și câștigă cât alții într-o viață! -Talentu', norocu'... -Băi, talent am avut și eu! Îți aduci aminte cum îi învârteam pe toți? -Eram mici atunci, cine știa? -Eu știam băi! Acum în Pro Sportu' asta aveam steluțe, ca un general. Am făcut armata degeaba oricum. -Ți-a plăcut viața mai mult ca altora cartea. -Și ce viață... -Știi că eu citeam Bursa? -Tu citeai numai porcării, d-aia acum stai cu ochii pe pereți când ești acasă. -E o lume mare din ce în ce mai mică, am plecat ș-am făcut ce-am putut și eu...iar acasă mă liniștesc. -Mai ia o bere, iar o dăduși în filozofii? -S-o mai găsii Cenaclu' Flacăra? -Păunescu a murit, pe cine mai interesează? -Ce mai face copilul? -Școala asta e împuțită rău...sa vezi ce fac la Biologie! -E bună, dar să se țină de ea. -Ãștia nu se mai țin decât de șmecherii. -Ce faci cu Gazeta aia? -Uită-te și tu câți electricieni și instalatori își fac de lucru. Pe vremuri fiecare știa ce făcea, acum toți sunt buni la toate! -La service cum mai merge? -Bă, e greu...e greu. Toate mașinile astea...nu mai faci nimic, au senzori și sisteme și dacă nu știi nici nu mai pornește. -Tehnologia... -Tot stilu' ăla rusesc era cel mai bun. Rezistente și simple. Păi cum erau Daciile pe vremuri...Și TV-urile, și ARO...Cu aia treceai Dunărea și de-i băgai matrafox. -Iarna o porneai cu flacăra. -Lasă-mă cu idei d-astea de neamț...Era mașină. -Bani să ai. -Am avut, acum e mai greu. Nevastă-mea se uită la emisiuni d-astea, ca să aibă ce vorbi la o cafea a doua zi. -Ce să facă altceva seara? -Mâncare! D-aia cumpăr în fiecare săptamână Practicu' ăla. -Câte chestii au la Kaufland! Au 20 de pagini cu oferte! -Bani sa ai!!! -Mai stăm? -Ia uite, oferta de la Billa! Am auzit că ăștia pun și rețete pe ultimele pagini. -Cât o costa berea asta? -5 Lei, îți dai seama! Dă-mi mie banii că plătesc eu. Nu las bacșiș!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate