agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2022-07-23 | | Bărbații ”slabi” întodeauna se agață de fusta unei femei. O parte sunt târâți printr-un mariaj jalnic, iar restul rămân cu tivul în mână. Femeia fără forme e ca oala încinsă fără mânere, nu ai de unde să o apuci și te lași păgubaș. Bețivul care se rostogolește, înseamnă că s-a săturat să tot cadă și să se ridice, ținându-se de garduri; O femeie cu chip frumos este de la aplicația de pe telefon, una cu chip urât este din cauza abuzului fostului partener. Bărbatul care a rămas singur acasă, nu știe nici unde-i sunt șosetele curate, în schimb femeia nu știe cum să iasă mai repede să cheltuiască banii bărbatului. Când o femeie plânge în două etape succesive, - lacrimi și hohot - înseamnă că taie ceapă, amintindu-și în același timp și de cardul gol. Un bărbat dacă e trist, parcă face reclamă la dezastre naturale, o femeie dacă e tristă, o duce rău cu bărbatul. Bărbatul: Nu-ți mai pierde timpul să-ți cauți poșeta, ai uitat-o în mall. Femeia: Nu-ți mai pierde timpul să îți cauți portofelul, e gol. Când soția spune că soțul este o comoară și ar trebui îngropat, soțul îi reamintește că n-o să mai aibă pe cine-și descărca nervii. Când un bărbat aiurit își pierde telefonul, nevasta îl întreabă: „Pe unde l-ai pierdut ?!” Ce întrebare idioată, de parcă ar ști unde… Compromis între soți: Când bărbatul spală vasele, nevasta asistă la cum se scurg.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate