agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 47 .



Elvis m-a dus la Marilyn într-un vis
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2024-01-27  |     | 



Am cunoscut-o pe Marilyn atunci când mă așteptam cel mai puțin. Devenise faimoasă, avea lumea la picioare și timpul limitat. O remarcasem la o emisiune de televiziune pe când cocheta cu prezentările de modă și m-am dus să-i simt magnetismul în persoană. Mă fascinaseră ochii ei aplecați spre exterior și zâmbetul parcă adresat oricui altcuiva dar nu celor din jurul ei. Habar n-aveam atunci că e mioapă. Nu am reușit să dau de ea, nu încheiase vreun contract cu agenția de modă anunțată la TV și dusă a fost. Aveam convingerea că va ajunge departe dar nici chiar așa... Am urmărit-o ani la rândul din fotoliul cinefilului înrăit și din arșița admirației oricărui bărbat care vede dincolo de forme și răsfăț. Când o dădusem pierdută, am întâlnit-o. Prietenul meu Elvis m-a ajutat. Avusese concert în Las Vegas și mi-a zis, pe la trei dimineața, aproape beat, că Marilyn era în oraș și că paparazzi ar da orice să le facă o poză împreună. Am făcut ochii mari și s-a prins. Și-a sunat managerul și o mașină a venit imediat să ne ia. Inima era pe punctul să-mi spargă pieptul. Marilyn stătea singură în barul de la ultimul etaj al hotelului ei și ne aștepta. Mă rog, îl aștepta pe Elvis. S-au salutat cu răceală, el m-a prezentat și m-a lăsat cu ea, grăbindu-se să se tolănească pe o canapea ascunsă de un pian, într-un colț. A început să sforăie aproape instantaneu. Marilyn îl privea, tristă. Tristețea o făcea și mai frumoasă. Nici nu respiram. Era îmbrăcată cu o rochiță albă de mătase, fină ca un fulg, legată după gât cu un șnur aproape invizibil iar în picioare nu avea nimic. Aș fi putut sta o veșnicie fără să respir, doar privind-o. Și-a umplut la loc paharul cu whisky și mi l-a întins. L-am luat, l-am rotit până ce urma rujului ei de pe pahar s-a potrivit cu buzele mele și l-am dus la gură. Nu știu ce am băut dar voi ști întotdeauna gustul buzelor ei. Nici de ruj nu-mi amintesc.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!