agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-17 | |
-Suntem intr-un film de groaza? ce naiba se intimpla in padurea asta?
-Daca scap viu te lamuresc. -Aha.Incepe sa devina tot mai palpitant.Dintr-un biet profesor am ucis o femeie, am furat o suma enorma de bani pe care sincer nu am vazut decit o singura data, am alergat prin fosta Yugoslavie dupa cai verzi pe pereti ca sa revin atot aici.Vorba lui tata "istoria se repeta si da pe alaturi". -Chiar ai ucis-o? -Habar n-am.Orice e posibil.Dar in viata mea nu am lovit o musca dar sa omor o femeie.Ma rog nu era chiar femeie in adevaratul sens al cuvintului.Conteaza doar ca mi s-a pus in circa toata afacerea. Masina lua curba intr-un mod foarte riscant si fata gemu ca apoi sa isi piarda cunostinta..Hanul se ivi dupa colt , intunecat, sumbru si oprira la citiva metri de intrare. -Acum ori niciodata! zise moldoveanul apasind timid intrarea .Scarile urcau in spirala si se chinuira citeva minute pina sa gaseasca o lumina cit de cit convenabila. -Daca aprinzi becurile o sa inviti pe toata lumea la noi.Da-mi lanterna! Cu inima cit un purice Toma urca scarile tinand pistolul si impinse cu piciorul prima usa. -Cioc, cioc! zise si descarca pistolul facind micuta bucatarie tandari. -Dumnezeule! Esti un adevarat Rambo.Nu vrei un tun? -Taci din gura! Pune fata jos! Sirbii se uitara la Toma apoi facura din cap catre moldovean.Ca la un semnal trei pistoale se indreptara spre acesta. -Cred ca trebuie restabilim niste adevaruri nu crezi? -Ce adevaruri? Nu pricep.. -Pai... ce cautam noi aici si toata povestea cu vinatoarea asta.Sti prea multe lucruri, cunosti pe toata lumea.. -Okay, okay..va spun..Am fost trimis ca sa te aduc in tara, din nou, Pisica vroia sa te omor din prima dar m-am opus, nu sunt adeptul unui asasinat.In padurea asta se fac de ani de zile experimente militare, oameni care sunt tratati pt a deveni superluptatori.Ca sa finanteze aceste proiecte au facut o vinatoare, voi sunteti vinatul ei sunt vinatori.Din pacate, tratamentul a dat gres fiindca au aparut mutatii genetice,soldatii s-au transformat in niste personaje lipsite de orice constienta umana, pur si simplu sunt animale dresate sa ucida. -Si atunci cum a dat gres? -Simplu.Sunt de capul lor.Inainte erau controlate acum se vede treaba ca nu.. -Asa.. mai departe. -Nu mi-a fost greu sa te conving sa vii din nou aici cunoscindu-ti setea de razbunare.Apropo, fata ucisa era iubita mafiotului, febletea lui.Te-ai legat de fata care nu trebuia... -Ihim..mai departe.. -Acum ca esti aici trebuie doar ca sa spui unde sunt banii si apoi sa fi omorit , un lucru foarte simplu de altfel. -Dar nu e totul.. -Nu e.Am fost platit sa te aduc aici in hanul asta fara sa banuiesc ca prin asta mi se intinde si mie o capcana. -Tipic pentru mafiotul nostru...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate