agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2066 .



Se marita Nausicaa?
proză [ ]
urmare 1

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [vanghelis007 ]

2007-12-18  |     | 



-Ce nu te lasă în pace, Măria Ta?- repetă Areta- Păsărelele acestea care cântă atât de frumos? Apropo: cum pot ele să cânte înainte de micul dejun, când mie, cât sunt eu de regină, îmi chiorăie mațele de foame? Într-o zi când m-am sculat, am auzit-o pe nesuferita aceea de dădacă, spunând nu știu cui: " Ia auzi dragă, cum face regina vocalize.Hai să n-o deranjăm." Bestia! Și eu care dorem să fiu deranjată cu niște brioșe fierbinți, cu o cafeluță proaspătă Jacobs, încât să miroasă dincolo de marginile regatului, ca să vadă și străinii ce bine trăim.
-Areto, uite...Stăteam noaptea asta și mă gândeam..
Regina își duse mâna la gură și făcu ochii mari:
-Măria Ta! Dar știi că este interzis să gândești noaptea. Este atât de periculos.
-Lasă dragă, mai există și excepții.
-Îți amintești de fostul premier? A căzut într-o noapte pe gânduri și și-a rupt șira spinării.
-Eu folosesc lanterna pentru orice eventualitate. Dar spune tu sincer, [fiindcă tu minți întotdeauna și când vorbești și când taci] îți mai amintești de tinerețe?
-Nu este ceva care are legătură cu gerovitalul?
-Ba da. Și cu țelina. Ce-ar fi draga mea, săte dai jos din pat, și să vii în patul meu?
-Adică de ce să vin în patul tău? Că doar pe-al meu l-am reparat astă vară. Uite, are și ștampila C.T.C.
-Areto, niciodată să nu contrazici un rege. Ia gândește-te și tu puțin: ca mâine ne cântă cucuveaua la cap, și noi suntem ca partida conducătoare față-n față cu opoziția. Ce fel de rege sunt eu, dacă supușii mei nu mă ascultă și-mi discută deciziile? Ori vrei să dau o lege specială în acest sens?
-Să n-o treci prin parlament dragă, pentru că până va fi promulgată, o să se mărite Nausicaa și-o să-ți facă și-o grămadă de nepoți. Mai bine dă-o în regim de urgență.
-Bună idee,-încuviință regele, dându-se jos din pat, apropiindu-se de cel al reginei, și încercând să pună un genunchi în patul acesteia.
În clipa aceea, auzi un zgomot de parcă o persoană, s-ar fi răsucit pe dușumea. Ea îi spuse lui Alcinou:
-Ai îmbătrânit dragă. Ai văzut cum îți troznesc oasele?
-Cred că este de la un șopricel-negă regele cuvintele reginei.
-De când troznesc dușumelele în halul acesta sub pașii șoriceilor?
-Atunci cu siguranță este pisica.
-Dar noi n-avem pisică.-se împotrivi Areta.
-Și atunci cine prinde șoriceii? D.N.A.-ul?
-De unde vrei să știu eu?Ce, eu sunt regele?
-Și mă rog, de când un rege ține evidența șoriceilor și pisicuțelor din palat? Asta este treaba presei și a televiziunii libere, care se ocupă de toate treburile serioase ale regatului.-regele luă un ziar -Ia ascultă aici:
"Roxana își ține banii în sutien".-Cred că am greșit rubrica.
-Păi dacă a transformat sutienul în pușculiță, unde le mai ține pe gemene?
-Care gemene? A..Păi la parlamentarul acela englez!
-Nu dragă. Mă refeream la balconașe.
-S-ar putea să intre în categoria clădirilor care trebuiesc întărite, din cauza riscului seismic ridicat.-rosti Alcinou.
[va urma]

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!