agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-28 | |
-Marius tu sti cum se fac copiii?
-Habar n-am.Mama imi spune mereu ca a venit barza.Tu sti? Marius se fistici apoi se apropiede fata zicindu-i: -Aseara am venit la tine sa iau jucaria pe care am uita-o ieri dimineata si ce sa vezi? Femeia care se ocupa de tine...citi ani are? -Cred ca e destul de tinara..de ce? -Pai... era intinsa pe masa din bucatarie si.. -Si ce se intimpla? sari fata curioasa. -Pai postasul era peste ea si.. -Si? -Cred ca o durea ceva ca gemea, se zbatea cam ciudat, asa cum te zbati cind te doare ceva. -Ce o fi avut? Nu ai intrebat-o pe mama? -Pai poate as fi intrebat-o dar a sarit imediat femeia si mi-a zis ca daca tac imi da ciocolata adusa din strainatate.Si mai era ceva. -Ce mai era? -Nu mai9 avea nimic pe ea.Ma refer la haine.Erau imprastiate pe linga masa.Si ale postasului la fel.O fi batut vintul prea tare? -Habar n-am.Oricum eu am vazut niste carti la tata la serviciu cu femei care trebuiau sa nasca.Trebuie sa le vezi si tu. -Le ai aici? -Nu dar am niste reviste , daca ne prind ia nostrii ca le vedem e vai de noi. -Si cind mi le arati? -Maine seara dupa ce se intuneca vi sa ne jucam cu jucariile primite de la matusa Lidia.Am eu grija sa le aduc.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate