agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-05 | |
încercarea de reparare a corzilor rupte la ultimul strigăt de renaștere a fericirii a eșeuat,după părerea unei voci celeste.rănile descriu trăirile vijelioase pline de apa amintirilor ce au format mări și fluvii.ceața mângâie oglinda mării durerii cu multă duioșie,raze de trecut transpiră prin vaporii semilucii ai iluziei revederii.inimi frânte pescuiesc eliberare cu undița plecării.pe cerul front de luptă.....stelele își așteaptă zborul către pământul întristării..al mărilor febrile de temperaturile agonice.ce frig amestecat cu căldură abundă întreagă măsură.....o măsură a păcii predată tornadei VISAREA..ce pădure imensă de mări concentrate în amintiri frumoase devenite dureroase....ce de păduri cu fluvii curg a nesfărșire.cum inimile au devenit pescari de libertate .iar cerul le întinde câte o momeala din fericirea trecută,poate vor prinde recompensa eliberării.e trist dar gândurile bat departe...în uitare....vor veni amiezi portocalii..apusuri nefericite și multe nopți de lacrimi sfințite....
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate