agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-12-17 | |
Candva intr-o gradina plina de soare si liniste a rasarit un trandafir inconjurat de multa dragoste si a imbobocit incet, incet inconjurat de blandete si dragoste. S-a umplut de mireasma primaverilor linistite si calde, si a crescut sub ochii atenti si plini de dragoste ai celor responsabili cu transformarea bobocului intr-un trandafir puternic si plin de viata.
Si a primit atata dragoste incat trandafirul a crezut ca lumea de dincolo de gradina e gata sa-i ofere la fel de multa. Asa ca trandafirul si-a avantat tulpina catre soare si a privit dincolo de gradina gata sa-si ofere parfumul si toata dragostea ce clocotea in trupu-i tanar. Si-a revarsat iubirea daruindu-se pe sine si asteptand sa se intample minunea care se cheama "zbor in doi". Dar dupa ce si-a consumat parfumul si culoarea a deschis ochii si-a vazut ca ceea ce credea ca e real s-a spulberat intr-o zi . Si atunci nedumerit si-a cules petalele si s-a retras in gradina udat de picaturi sarate de ploaie a asteptat sa inteleaga ce s-a intamplat. Si-a inteles ca daruind se asteptase sa primeasca la fel dar cel care primise totul s-a speriat de prea multa iubire ce izvora din sufletul trandafirului si a fugit lasand trandafirul . A inteles ca trandafirii trebuie sa se apere folosind nu petalele ci spinii. Dupa un timp inconjurat de aceeasi dragoste a gradinii a redevenit un trandafir aprins si frematator, dar ceva se schimbase in sufletul lui : se crease un loc pe care nimeni nu-l putea atinge. Si-a ridicat iarasi trupul tanar si dornic de a-si revarsa prea-plinul si a inflorit dincolo de gradina, uitand parca de furtunile amenintatoare care se puteau ivi din senin. Si iarasi a venit furtuna si l-a maturat din calea ei dar el nu s-a lasat doborat si-a continuat sa infloreasca mereu fiindca acum avea ceva in care furtuna nu putea patrunde. Stia ca daca isi pastreaza o bucata de suflet ferecata va putea renaste mereu din iubirea stransa acolo. Si astfel furtuna dupa furtuna trandafirul s-a maturizat si a inteles ca viata dincolo de gradina e cruda si trebuie sa lupte cu toate armele de care dispune, pastrandu-si sufletul si visele neatinse de ger.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate