agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-03-21 | |
Nu plâng pentru că e noapte și e frig
și e trist pentru că totul moare în jurul meu, chiar și bezna asta tremuratoare ce mi se leagă de gât și mă tîrie spre dimineață. Nu plîng pentru că pe zi ce trece te înțeleg tot mai puțin, te aud tot mai rece te simt dincolo de limita reversibilului... Nu plâng pentru că pe zi ce trece îmi este tot mai tare dor sau pentru că-mi dau seama că o să trecă și asta și că o să mai văd multe stele pe cerul deghizat cu iluzii. Nimic din asta nu ar merita lacrimile mele... Plâng pentru ceea ce nu a fost și nu va fi niciodată Plâng pentru că știu că tu nu meriți asta Plâng pentru că numai lacrimile mă fac să evadez dintr-o carapace murdară de timp și vise prăfuite ce stau pe raft de ani. Plâng pentru că se rupe visul în mine Plâng pentru că sinceritatea m-a trădat Plâng pentru că nu vreau să plâng... .... nu e copilărie faptul că vrei prea multe de la viață nu e copilarie că ești diferit de cei din jur nici copilărie nu ar fi că realitatea își ia semnificații noi când sinceritatea ar părea prea banală copilărie e jocul de-a cuvintele în van copilărie e să nu poți citi mai adânc de aparențe să auzi ceva și să negi că nu ai auzit copilărie e să crezi că ești matur cu adevarat...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate