agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1212 .



Ratacit in timp
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]
III-10

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Yvory ]

2004-09-14  |     | 



J tocmai se sculase din somn dar nu avea de gand sa se dea jos din pat. Era intuneric, si cu toate astea putea vedea foarte clar parul galben si ciufulit al lui Matt care avea o stralucire nenaturala in clipa aceea. Din departare se auzeau bubuituri ca de tunet, fara in schimb sa vada fulgere. J se ridica intr-un cot si asculta cu atentie. “Nu pot fi tunete.” Isi spuse. Semana mai degraba cu zgomotul unui tun. “ … acelasi interval de timp.” Se dadu jos cu grija din pat si se duse in balcon cautand sa-si dea seama de unde venea zgomotul acela extrem de ciudat. Cerul era intr-adevar innorat, asa cum banuise. Totul in jur era inundat si fara sa-si dea seama, statea cu picioarele in apa rece care trecea nestingherita printre barele ondulate ale balconului rotund in forma de floare, cu margini intoarse spre exterior. Orizontul era acoperit de un lant de blocuri nu prea inalte, cu cel mult zece etaje iar zgomotul venea de undeva de dupa aceste blocuri si odata cu el, ca un foc de artificii era aruncat in aer noroiul ce ajungea pana in balconul ei, murdarind-o. Se uita perplexa la ciudata imagine, iar cand o parte din bloc se prabusi dand la iveala oameni ce tipau si alergau incercand sa scape din capcana aceea a mortii, se intoarse speriata spre Matt si trase de el pana-l trezi.
-Vino, vino, ii tipa ea. Se intampla ceva. Orasul e bombardat. Il aduse cu greu pana pe balcon.
Cu ochii somnorosi, plini de urdori, Matt incepu sa rada cu foc, imbratisand-o.
-Trebuie sa plecam. E inundatie, razboi, blocurile se prabusesc, nu vezi?
-Nu-ti face griji, ii sopti el. Totul se va schimba pana maine dimineata. Ar fi mai bine sa te trezesti acum.
J deschise ochii pentru a doua oara in noaptea aia. Matt era langa ea, dandu-i parul din ochi si zambind intelegator.
-Nu o sa ma parasesti, nu-i asa? Intreba J rugator, dar in loc de raspuns, el o saruta facand-o sa uite si de vis si de griji si de toate.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!