agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2001-11-18 | |
[aceasta este pledoria Sufletului aruncat de EL, reprezentat in fatza curtzii de Inima, in fatza unui Juriu fara nume si fara fetze]
Domnelor shi Domnilor ai Juriului: Va este prezentat cazul Sufletului aruncat De EL, care insa nu este acuzatul shi nici acuzat de nimic! [intra in imagine Inima, purtand pedanta un costum elegant format din sacou shi fusta, adaugand o esharfa pentru a sublinia femininatea imaginii conservative ce incearca sa o creeze] Doamnelor shi Domnilor ai Juriului: Imi dau seama pana la urma cat de putzin a insemnat Sufletul clientei mele pentru EL shi shtiu ca alegerea EL a facut-o deja inainte sa am sansa de a-mi prezenta cazul in prezentza dumneavoastra si a LUI shi inteleg ca niciodata nu a existat sansa. acest lucru este de fapt bataia finala a ciocanului judecatorului Cuvintele... credetzi ca le folosesc bine? Reushesc sa creez o pictura sau un tapet ce mishca sufletul cititorului? Credetzi ca e frumos ceea ce scriu? Arunc totul uitat fara folos fara bucuria faptului ca cineva crede in Sufletul clientei mele [Inima, scoate in acest moment o batista monogramata, din matase, ushor parfumata shi incet ishi shterge ochii plini de lacrimi virtuale] Domnelor shi Domnilor ai juriului: Acum shtiu adevarul! Insa EL shtie, ma intreb Ceea ce a facut? Sau cel putzin ii pasa? Acum se distreaza cu EA Si cand EA va termina cu EL EL ishi va aduce aminte de Sufletul clientei mele [tacticoasa, Inima baga inapoi batista in buzunarul sacoului] Doamnelor shi Domnilor ai Juriului: Cineva Undeva, in aceasta seara Va citi aceste randuri Shi va fi doritor De a vindeca Sufletul clientei mele Pe care EL l-a aruncat deoparte. Inca nu cred ca clienta mea este interesata! Va multzumesc Doamnelor shi Domnilor pentru atentzia cuvenita! [Inima ishi ridica servieta, saluta Juriul shi Judecatorul shi, insotzita de Suflet, pleaca din camera curtzii, pashii lor pe parchet imitand bataia Inimii] Shi juriul se intoarce dupa o vreme fara posibilitatea unui verdict.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate