agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3306 .



Vârstele la femei
eseu [ ]
Aforisme si maxime Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2009-07-11  |     | 



1.Eu înșfac eroticul cu sonorități sexuale disonante ce fluctuează asimetric în trendul iubirii și modelez din substanța erosului femeia perfectă, multiplicată în oameni, în frunze, în păsări, într-o viziune caleidoscopică.

2.Mă nasc în strigătul desfăcut în moarte, mor în artificial, gust din moarte substanța inodoră, renasc apoi în pântecul zilei avortând secunde, sfâșiat între îndoieli sterpe și întrebări fecunde.

3.O tânără și-a donat frumusețea în sânge masculin și a rămas din nurii ei doar zâmbetul perfid, atârnat de un refuz și imprimat în ochii orbiți de patimă.

4.O domnișoară s-a rotit printre tenebrele unui bărbat, a făcut sex artificial cu celibatul său și i-a extras extazul din care a făcut un bibelou așezat în vitrina cu bărbați de porțelan.

5.O bătrână și-a crestat bătrânețea și din ea s-a scurs înțelepciunea ce a luat mită de la moarte pentru a-și prelungi excrescențele vieții.Din bătrânețe s-a prelins timpul – sămânță de veșnicie vândută la tarabele pieții, cu produse expirate ale existenței efemere.

6.Îmi pulverizez umbrele în lumina clonată de spirit ce devin atomi negri mișcându-se haotic în spațiul fiindului.

7.Ambiguitatea măsoară absurdul, împărțită în numere iraționale și-n fiecare cifră stă un eu stăpân pe actele voliționale.

8.Îmi cântăresc idealurile în tone armonii, apăsând dezechilibrele cu forța crezurilor personale.

9.Muzica pe partituri logice are sonorități de utopii.

10.Mă integrez majorității ca individualitate de voință, personalitate, sagacitate, aglutinate într-o pastă – monadă cu care modelez ipostazele ambigue ale lumii.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!