agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3975 .



Cugetări
eseu [ ]
Gânduri naive

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ika ]

2013-12-26  |     | 



Fără iubire, fără minunile naturii și fără bucuriile muzicii, viața oamenilor ar fi fost infirmă, ca fără Divinitate.

Sunt o fărâmă de țărână și nimic, în universul misterios și infinit de mare, dar exist.

Recunoștința este latura divină a caracterului uman.

Familia fără surâsul copiilor este ca biserica fără clopote și sfinți.

Înțelepciune fără carte și fapte, nu se poate,
Înțelepciune fără credință, nu e cu putință.

Nefericirea este cancerul trupului și nebunia minții.

Crucea vieții are greutatea voinței noastre.

Ne rugăm lui Dumnezeu, dar îl slujim pe Dracu'.

Dacă te pălmuiește zdravăn viața, ori ți se deschid ochii minții, ori orbești de tot.

Pentru sinceritate, îmi voi pierde prietenii, dar și nu pe Dumnezeu.

Între orizonturi cunoscute, nașteri și moarte, între puncte cardinale, plecări și reveniri, frumoasă sau amară, viața în misteriosul univers, enigmatică comedie sau dramă, este jocul Destinului, după cum merităm.

Cea mai prezentabilă carte de vizită este bunul simț.

Sinceritatea te poate omorî, dar esența ei este Divină.

Iubirea este o Floare de nu-mă-uita așezată la buzunarul inimii.

Muzica este legătura de chei fermecate, cu care se deschid ușile universului sufletesc.

Caracterele frumoase sunt voințe educate.

Diplomația este o jonglerie a cuvintelor și gesturilor premeditate, adresate persoanelor influente, pentru a asigura succesul diplomatului interesat.

Arta are rolul de a ne da jos ochelarii fumurii ai caracterului, ca să ne bucurăm de spiritul lucrurilor frumoase,să privim mai atenți în oglinda realității și mai adânc în sufletul omenesc.

Orgoliul îngroapă fericirea.

Copiii sunt pâinea, mierea, sarea sau otrava vieții, depinde cu ce i-ai hrănit.

Numai când fluturii iubirii ți se așează pe trandafirul inimii, înțelegi cu adevărat frământările sufletului.

Prietenia este orhideea sufletului.

Cea mai scumpă podoabă a capului omenesc este coroana caracterului frumos.

Nimeni nu m-a pălmuit mai mult decât conștiința mea.

Cultura este hrana spiritului omenesc, ce tinde spre desăvârșire.

Numai când îți poți vindeca și sufletul, să te consideri cuadevărat om sănătos.

Arta este imitația frumosului Divin, iar Divinitatea, creatoarea artei perfecte.

Libertatea este starea de spirit prin care oamenii seindentifică cu adevaratul lor caracter.

Violența este răutatea genetică neînțărcată la timpul potrivit.

Umorul este cel mai tonic joc al spiritului făcut pe seamaslăbiciunilor omenești.

Este secolul vitezei, de aceea a început să amețească omenirea.

Iubire, tu ești cea mai scumpă stea din constelația fericirii pământene.

Timpul este dirijor în orchestra universului.

Urcați la ceruri, îngerii pământeni ne-au lăsat moștenire lumina aripilor lor, ca să învățăm mai ușor zborul înțelept spre viitor.

Realitatea este o dramă îmbrăcată cu umor de carnaval.

Fericirea este rădăcina longevității.

Mustrările de conștiință sunt proporționale cu perceperea reală a greșelilor făcute.

Arta are cel mai superb buchet de mesaje divine, dăruite lumii pentru încântare.

Viața este un tezaur de fapte și amintiri.

Trădarea este adevărul fardat la întuneric.

Banii sunt oxigenul, obsesia și virușii fatali ai omenirii.

Moda înfrumusețează, dar și mutilează.

Poeziile sunt florile câmpului sufletesc parfumate de intensitatea simțirii poețice.

Iubim sfinții, dar nu sacrificiul lor.

Din pomul vieții, nu vom culege niciodată mai puțindecât am dăruit,sau mai mult decât merităm.

Cred, că Pământul a fost ales ca cel mai optim acvariu al tuturor speciilor vii din Univers, ocrotit cu grijă de Dumnezeu, ca să nu dispară definitiv miraculoasa colecție a creației Lui.

Curajul este frica legată la ochi.

Câte caractere, atâta viață, fericire și durere, toate la unloc sunt artă, iubire, frământare, creație Divină fără asemănare.

În lacul credinței, poți face baie o viață, păcatele făcute nu se vor spăla, doar se vor acoperi cu balsamul autosugestiei.

În viață nu contează neapărat, cantitatea sau valoarea lucrurilor obținute, ci felul în care știi să te bucuri pentru ele.

Fiecare Mozart al intelectualității și al artelor frumoase a avut și va avea în jurul lui cel puțin un Salieri.

Viața este o nesfârșită temă de filozofie, care trebuie
îmbunătățită practic, mai ales spiritual.

Ascult atentă pulsul frământat al lumii și scriu numai ce mi se dictează din Abecedarul Divin.

Fără Divina Credință, cine ar mai cunoaște forța cuvântului, recunoștință.

Diploma celor șapte ani de-acasă ai copilului exprimă calificativul părinților.

Baletul este arta educată a corpului omenesc, de-a semișca sublim!

Copiii sunt bucuriile părinților, când aceștia nu le moștenesc viciile.

Ferice de cei care nu a fost atinși încă de epidemia prostiei.

Nimic nu este mai pervers pe lume decât vinovații fără remușcări.

Libertatea dezvăluie adevăratul caracter al unui popor.

Sensibilitatea firii stă ascunsă în spatele cuvintelor.

Am scris cu cerneala inimii îndrăgostită de muzica lumii.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!