agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2040 .



Orgasmica
eseu [ ]
viata este atat de simpla...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Petre_Andrei ]

2005-09-13  |     | 



Orgasmica…

Titlul poate ca pare pompos si inoportun, dar va asigur ca el releva exact continutul acestui scurt eseu. Se vorbeste prea mult despre dezastre, se vorbeste prea mult despre tragedii. Aceste evenimente ne-au “invadat” vietile, oriunde ne intoarcem dam peste inca o astfel de tragedie. Oamenii le privesc si se intristeaza, renunta la fericirea lor fireasca si se inchisteaza intr-o lume a groazei. Aceasta este cea mai mare greseala pe care o poate face un om modern, un om care cunoaste atat de multe lucruri si totusi se lasa subjugat de cateva “dezastre”. Viata trebuie traita firesc… Fericirea este cel mai firesc lucru, deci un om trebuie sa traiasca fericit… asta daca doreste cu adevarat sa fie impacat cu propia sa natura, daca doreste cu adevarat sa curga alaturi de Tao. Oamenii trebuie sa permita bucuriei sa le invadeze trupul de cate ori aceasta este acolo. Poti gasi foarte multe motive de bucurie, trebuie doar sa “deschizi ochii”! Fireste, daca nu vrei, daca nu permiti bucuriei sa existe in trupul tau nu vei putea niciodata sa zambesti din toata inima, dar eu sincer nu cred ca exista cineva care sa se poata opune cu adevarat bucuriei. Daca te opui te bucuri, dar bucuria ta capata forme dureroase. Iti vine sa razi, dar iti impui sa nu faci asta si atunci plangi. Plansul este reactia organismului tau la suprimarea emotiilor… Deci, daca vrei sa nu mai plangi, invata sa razi, invata sa zambesti, invata sa te bucuri firesc de fiecare moment al vietii, pentru ca fiecare moment ascunde in sine ceva unic, ceva care nu poate fi inteles decat prin participare, prin renuntarea la zidurile prostesti care blocheaza bucuria. Viata este facuta pentru a fi traita, iar viata atrage cu sine bucuria. Nimic nu este mai important decat bucuria, pentru ca nimic nu poate fi mai important decat viata! Viata este cel mai frumos si cel mai spectaculos lucru pe care il detine omul.
Invata sa te bucuri de toate micile lucruri pe care le-ai ignorat pana acum. Bucura-te cand te trezesti, bucura-te cand mergi, bucura-te cand mananci, bucura-te cand lucrezi, bucura-te pur si simplu pentru ca traiesti. Nu mai cauta bucuriile rafinate care apar foarte rar, pana atunci gaseste bucuriile mici, invata sa traiesti intr-o stare fireasca de fericire. Se spune ca orgasmul este fericirea suprema pe care poate sa o atinga omul. Daca este asa, atunci va invit pe toti sa va urmati trupul si va asigur ca veti trai intr-o stare orgasmica perpetua! Pentru ca acesta este Tao, acesta este cursul firesc al naturii care ne cuprinde!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!