agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1016 .



Suferința 13,14,15
eseu [ ]
Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2016-08-16  |     | 



În spirit nu poate pătrunde suferința, fiindcă acesta comunică cu spiritul divin, și prin urmare își încarcă esența cu substanță divină, căci divinul în contact cu suferința o dizolvă, având ca atribute purul, perfecțiunea și veșnicia.
Suferința e ca o rană care, netratată, se întinde și se adâncește, iar medicamentele pot da iluzia că distrug suferința, inducând euforie omului, care este un surogat al entuziasmului.
Când nu mai suportăm capriciile și toanele suferinței, să dăm lenei consistență de letargie, torpoare, somnolență și reverie, să o inserăm în viața aflată în degringolada având drept cauză suferința, fiindcă suferința se sincronizează cu ritmurile existențiale, și dacă acestea sunt lente, apatice, și suferința se manifestă somnolent și apatic.
Să căutăm să desprindem suferința de durere, să le separăm, pentru că împreună își cresc forțele nocive, durerea să o tratăm medicamentos, iar pe suferință, care este cameleonică și insidioasă, de natură demonică, să o aducem în aria raiului teluric, construit de oamenii fericiți, ce o purifică până rămâne din ea doar un înveliș inutil, gol pe dinăuntru.
Omul cu suferința încuibată bizar în el este lipsit de acribie, gândurile lui influențate de suferință, nu au exactitate, emit impulsuri cerebrale eronate, percep realitatea subiectiv, ca și cum ar fi înfășurată într-o negură, ce îi destructurează funcțiile și îi distorsionează adevărurile încovoiate de greutatea suferinței.
Suferința induce labilitate psihicului, care duce la funcționarea anormală decăzând în fluxuri negative. Suferința îmi pare a proveni din pandemoniu, are substanță de infern, și a găsit teren fertil în lăuntrul omului, iar dacă ar fi să aleagă între suferință și boală, unii ar opta pentru boală, alții pentru suferință.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!