agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-20 | |
Ecuații complicate
ce exprimă matematic noțiunea de integralitate: funcții directorii pentru spațialitate, suprafețe, sau mișcare, derivatele parțiale sunt definitorii, apriori, percepțiilor vizuale, prin simpla extrapolare. În cele trei axe, dimensionare, segmentate infinit, puterea minții, divizionară, mergând până la absolut, asimilează "microscopicul" conglomerându-l cu gândul, printr-un raționament exact, abstract, traducând informația primită în dimensiuni, vizualizare, estimare, sau mișcare imaginativă, iar temporal, matematic, relativă. Ce-ar fi, dacă-ntr-o zi am remarca o inversare de fond a noțiunii de mișcare? De exemplu: Pe o stradă umblătoare, trecătorii stau... Anomalie? Nu. Aflat tot ansamblul într-o altfel de mișcare, funcție de viteza și sensul de deplasare, privit totul de la mare depărtare, ochiul ar transmite o informație eronată, ca o iluzie optică, fotonică, ce ar transforma totul într-o percepție denaturată. Inversare iluzorie de "jocuri de picioare", percepțiile distorsionate, dar reale, n-au : nici atribuiri prefabricate, nici introspecții asociate, doar planuri diferite, aferente, congruente, imaginative, relative, ...de mișcare: "Derivate Parțiale".
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate