agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 79 .



despre Eul Superior
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2024-02-08  |     | 



Atunci când mentalul, psihicul transcende la Eul superior, găsește ca într-un sanctuar al luminii numai iubire, numai pace , liniște, armonie.
Eul superior este omologul lui Iisus Hristos, atotștiutorul, mântuitorul, omniscient, omniprezent.
Transcenderea în Eul superior reprezintă înălțarea reală în slava lui Hristos și a lui Dumnezeu, în el se află iertarea absolută, toleranța absolută, iubirea absolută necondiționată de nimeni și nimic.
Religia Eului superior este cea iluminist - renascentistă transcendentală.
În Eul superior se petrece unificarea cu divinitatea cu Mama Natură, se află doar frumusețe , armonie și entuziasm creator , gândirea este eliberată de tiparele vechi, de prejudecăți, de analize contradictorii, de stări conflictuale.
Eul superior creează doar lucruri minunate în viața omului, dar și în viața celor din jur, a maselor sociale, colective, este ajutorul de lumină care identifică misiunea divină a omului, identifică talente, vocații , identifică oportunități nenumărate pentru a dobândi fericirea absolută.
În Eul superior se produce revoluția sacrului, a iubirii, a renașterii spirituale iluministe, a religiei în general.
Eul superior este un fragment din Dumnezeu care a ales să experimenteze viața, timpul, care accede apoteotic la nemurire.
Planurile Eului superior sunt să facă lumea mai iluminată, mai frumoasă, mai armonioasă, desăvârșită, perspectiva privind limitarea timpului este înlăturată, înlocuită cu nemurirea,( viața veșnică), in toate aspectele ei, planul Eului superior este creativitatea, mai precis crearea binelui sub toate formele, Eul superior fiind eliberat de paradigma bine- rău.
Eul superior este situate pe un nivel mai mult decât un înger de Lumină, este întruchiparea divinității la nivel superior, este cea mai înaltă versiune a noastră, cu chipul și asemănarea lui Hristos, face parte din planul sufletelor luminate.
Planurile Eului superior sunt o realitate înaltă, care implică procesul de vindecare a trupului, a sinelui inferior, implică unificarea cu sinele inferior, implică schimbările gândirii limitative, in planul eului superior nu există principii contradictorii, toate gândurile se transformă în realitate luminoasă, armonioasă.
Transcenderea la Eul superior este cea mai fericită alegere pe care o poate face omul în această viață, pentru că duce la absolutizarea psihicului și spiritului, duce la înălțare și îndumnezeire.
Specific în rândurile următoare o rugăciune care ajută în transcenderea la Eul superior;
Iisus Hristos, mântuitorul meu, invoc lumina Ta,
Lumina ta este sănătate,
Lumina ta este înțelepciune,
Lumina ta este noroc și fericire,
Lumina ta este pace și liniște în minte și suflet,
Lumina ta este iubire sfântă,
Lumina ta este credință sfântă,
Lumina ta este speranță sfântă,
Lumina ta îmi este călăuză,
Am tot ce îmi trebuie ca să fac tot ceea ce vreau
și fac tot ceea ce vreau pentru ceea ce trebuie,
tot ceea ce creez și raționez se face prin voința și prin îndrumarea ta, acum și pururea și în vecii vecilor Amin.
Este o rugăciune care creează vibrații înalte, care ating frecvența lui Hristos mântuitorul, nimeni nu are nimic de pierdut dacă încearcă acest experiment fenomenal, miraculous, divin.






.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!