agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 36 .



Despre socializare
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2024-10-23  |     | 



Universul este creat din energie și informație, natura oferă permanent energie și informație, oamenii se hrănesc constant cu energie și informație.
Dimensiunea cunoașterii s-a extins considerabil în acest secol datorită socializării.
Prin socializare oamenii schimbă emoții, impresii, experiențe, învățături, dornici să asimileze cât mai mult pentru dezvoltarea personală, spirituală.
Socializarea oferă posibilitatea ca oamenii să își depășească limitele cunoașterii, comunicarea fiind un mod de eliberare ale unor frământări, de încărcare cu energii informaționale, spirituale.
Socializarea în acest secol începe da la vârsta fragedă, copiii . fiind înscriși în grădinițe, învățând să-și exprime dorințele, nevoile, învățând să își formeze caracterul, comportamentul, personalitatea.
Socializând de mici copii oamenii își dezvoltă calități precum respectul, prețuirea, admirația, învață codul manierelor, al onoarei, dezvoltă virtuți precum iertarea, răbdarea, toleranța, iubirea.
Contactele de socializare sunt foarte importante în procesul de maturizare.

Oamenii fără plăcerea și emoția socializării se izolează, ceea ce le produce boli psihice și fizice, studii arată că oamenii izolați suferă de boli ale inimii, sunt predispuși la infarct, dar și la accidente vasculare cerebrale, din cauză că nu își eliberează stresul, frământările, neînțelegerile.
Ființa umană este adaptabilă și flexibilă, prin procesul de socializare își poate descoperi veleitățile, pasiunile, talentul, caracterul și personalitatea, comportamentul fiind determinat de calitatea socializării, de educația și învățăturile asimilate.
Contactul cu oamenii din colectivitate este realmente vital, pentru că informațiile primite în mediul familial sunt limitate, doar socializând omul poate pune bazele unor prietenii, ale unor afaceri, ale unor proiecte pe termen lung cu posibilitate de realizare cu succes.
Socializarea redirecționează energiile și mintea către o cale pozitivă, de multe ori poate schimba radical procesul de gândire.
Socializarea este factorul cheie în dezvoltarea unei societăți, însă depinde foarte mult de limbajul exercitat, comunicarea ideilor face posibilă depășirea limitelor ale granițelor biologicului.
Acum mai mult ca niciodată oamenii sunt deciși să își comunice, ideile, aspirațiile, principiile, pasiunile.
Este plină lumea de cluburi elitiste, de grupuri de socializare , de evenimente culturale, este plin internetul de oameni dornici să socializeze.
Eu cred că fiecare om a avut și are nevoie la un moment dat de o încurajare, de o motivare să treacă cu bine prin greutățile vieții, comunicarea făcând posibilă obținerea celui mai bun sfat, descoperirea celei mai bune soluții.
O seamă de ghizi spirituali lucrează permanent pentru dezvoltarea personalității în toate societățile.
Consider procesul de socializare a doua școală a vieții, fapt care determină o societate informată, culturalizată, inteligentă, pregătită să rezolve metodic nevoile sociale.
Socializarea este metoda cea mai eficientă de comunicarea interactivă a valorilor în colectivitate, în societate,
Prosperitatea unei societăți depinde în mare măsură de procesul de socializare de la cel mai mic nivel la cel mai mare.
Prin socializare oamenii își descoperă compatibilitățile, de credință, de tradiție, de cultură.
Nu în ultimul rând socializarea este un proces activ de programare culturală, psihică și emoțională , oamenii descoperindu-și rolul de creator în societate, dar și în familie.
Socializarea determină dobândirea unor valori noi, foarte diferite de cele avute anterior.
Socializarea face ca o societate să funcționeze la parametri maximi de dezvoltare, de culturalizare, facilitează și generează conexiunile dorite pentru ca omul să obțină fericire și împlinire pe toate planurile existențiale, pentru autodepășire continuă, pentru desăvârșirea spirituală, psihică și emoțională.




.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!