agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-12-10 | |
Yunushtas, un kurd din Turcia născut în martie '93, întreabă, pe blogul său, dacă îi poate trimite cineva: "La eta PRINCO" ("Micul prinț", de Antoine Jean Baptiste Marie Roger de Saint Exupéry ).
I se răspunde: "Please use Latin letters for greek, chinese etc." ... Extrag dintr-un blog al micilor prinți mioritici născuți între anii '92-'93 - A_tei, LOOOOOOOL, Dragos, Cruel, Spike, Andu, Andrei, Roxana și Liz (născuți prin '92-'93) - scurt-metrajul: A_tei: "... I feel... banned!" LOOOOOOOL: "OMG" "Heil Staline" Dragos: "Ma pish pe el de Hitler, comunistu dracu ce esti!" Cruel: "I do it without protection... when I play the drums" "asta e MAGICA!? *cough* Ok... so we are out of ammo... CHARGE!!" A_tei: "S'a spart piatra" Spike: "Si asa s-a scurs apa..." Andu: "dadui palme lui Spike *Si s-a rupt foaia... a! a! - noi toti radem... dar nu si Dragos -" Dragos: "Ce aveti mah..." "mi-ash loa neamu in... pula mea!!!" A_tei: "Stiu lectia doamna!!!" "profa: DA? ia zi-o! *eu inchid caietele si le trantesc pe masa... tare de tot* "Nu stiu!" "stiu: mama: si tac-tu nu-ti da nici un ban....! si tata: mama nu-ti da nici un ban...?" "Inchide geamul ca intra Mosh Craciun!!!" Andrei: "mortzii ma-tiiiiii de mingeeeeee!" "iar platesc geamurile sparte fara vina mea" Roxana:"Gata nimic nu ma mai face sa rad acum!" A_tei: "se arunca in cosul de gunoi... *ELODIAAA!!! - Roxana rade ca proasta in telefon -" Liz: "I wish my lawn was emo so it would cut itself" "----" A_tei: "... I feel... banned!"
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate