agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-03 | |
" Vocea ai parea rece si umpic taioasa , iar auzind-o pe ea vorbindu-mi astfel , o durere adanca imi incesta gastul , ca abia mai puteam respira "
( Joseph Delaney ) "Deodata se opri din mersul lui haiducaresc , uitandu-se la mine dintr-o parte si daruindu-mi unul din rarele sale zambete " (Joseph Delaney ) "Ochii ei erau ca doi taciuni aprinsi , infundati in orbite , doua puncte ca de foc " (Joseph Delaney ) "Era foarte intuneric , caci doar din cand in cand , o raza firava de luna izbutea sa patrunda prin frunzisul copacilor , semanand cu o sulita de argint , infipta in pamant " (Joseph Delaney ) "Mi s-au taiat picioarele si mintea mi-a paralizat de spaima " (Joseph Delaney) "Usa scartai si s-e deschise , iar lumina unui muc de lumanare inunda pivnita " (Joseph Delaney) "Alergam cat puteam de repede , innebunit sa scap , croindu-mi drum disperat printre crengile care ma biciuiau peste fata si maracinii care m-i se agatau de picioarele obosite " (Joseph Delaney) "Dealurile erau patate doar de umbra micilor norisori gri care goneau unul dupa celalat spre rasarit " (Joseph Delaney) "Vantul taios se chinuia din rasputeri sa imi smulga haina de pe mine " (Joseph Delaney) "O raza alba , cazand din inaltul cerului , nimiceste aceasta comedie " (Arthur Rimbaud ) "Da,se facuse tarziu . Prin fereastra larga , lumina de afara incerca sa patrunda in camera , sa lupte cu umbra din ce in ce mai deasa a inserari care se lasa pe nesimtite " (Ovidiu Surianu) "In incapere lumina incepuse sa scada . Un reflex rosiatic alunecand pe coperta unei carti uitate pe masa de lucru s-a stins discret, o raza inarziata de langa fereastra s-a furisat si ea afara m sore larg." (Ovidiu Surianu) "Parea ca printre nori s-a deschis o poarta , Prin care trece alba regina noptii moarta" (Mihai Eminescu) "Pe fata ei s-a sadit o expresie placuta , insa smulsa imediat de altceva.La mai putin de cincizeci de metri , o tornada a luat nastere " (Eu) "Dupa trei sile si trei nopti de ploaie , pe cerul manit se zarea un curcubeu care starnea bucurie pe chipurile oamenilor , dar nu si pe al meu , eu eram vampir " (Eu)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate