agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-25 | |
Joia e ziua agoristică a provinciei: lumea iese-n „pijale” la drumul mare; „n’ Pieile goale de tot” se arată "unicii"; la fel Fetele „se scoate pen’ că și că ele le are”; unii se pun pe biciclete și pleacă la țară; "ailalții"-și „probă” noaptea motoare-n PERIMETRU (Catedrală, Prefectură, Primărie, apoi dreapta, Poliție Județeană, SRI – vizavi e un parter de bloc cu încasări de „Taxe la gunoaie” și „Birou Parlamentar” - deasupra e cam „nașpa”, cam ca după cutremurele care „a dărâmat” jumătate din capitala asta de județ), ...
Mă ’nprimblu căutând o farmacie. Farmacie. Emoțiuni mari e domnu’! AIA! DINCOLO! DATA VIITOARE! MAMA ARE NEVOIE (realmente de un medicament!) - Da’ E MAMA DUMNEAVOASTRÃ Vicepreședintele Victor Ponta care a declarat azi, joi, că e FOARTE POSIBIL să depună, în toamnă, o micțiune simplă tamponantă Justiției? - Nu e mama mea, dar mi-a jurat că va utiliza, la nevoie, instrumentul micțiunii simple pe această temă, știind că ea expiră de-a expiratelea în 12 august fix. - Domnule, medicamentul rezidă în obiectivitatea procesului rațiunilor ce țin de selecție. Apăi nu, că e tare Ponta. E tare, tare de tot rău.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate