agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-03-14 | |
Un început tineresc în partidul comunist român(cu fazele sale incipiente), un sfârșit de carieră într-o funcție publică la aproape 80 de ani.O vârstă venerabilă, un om despre care se spune că a făcut foarte mult bine acestei națiuni sau din contra acesta fiind omul care a distrus pentru multe zeci de ani acest popor.Îl privesc de multe ori și nu îmi vine a crede că are vârsta pe care o are!nu sunt un simpatizant al stângii, sunt un om cu gândire de dreapta, asta din cauză că un tovarăș nu a fost drept atunci când trebuia să fie drept.A ieși cu picioarele în față din politica românească e deja un deziderat al mai tuturor ,,oamenilor politici''de dupa 89.Sunt multe de spus... eu așa închei:să fie la ei acolo! Noi tinerii trebuie să ne vedem viitorul, să ni-l așezăm noi pentru a fi bine pentru noi, copii noștri și nepoții nostrii. ,,să trăim bine!''e un slogan ce ar trebui să ne fie literă de lege în drumul nostru către viitorul la care visăm.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate