agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4102 .



Fericire si nefericire
eseu [ ]
o estetică a urâtului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [andronescu ]

2009-03-14  |     | 



Uneori poți fi fericit și printre Îngeri și printre Oameni. Cred că sunt un fericit,fie și numai că m-am născut. Deși știu ca nu e așa...interviul de mai sus poartă întreaga vină, exclusivitatea îi aparține.M-am născut pe la începutul anilor '70 și nu îmi e teamă,nici rușine să spun că sunt un ,,decrețel'', fără voia mea. Am ajuns la această concluzie într-o seară nu îndepărtată, în timp ce mângâiam creștetul iubitei și astfel atingând aripile îngerilor ce ne vegheau foarte răspunzători... Mi-am târât leșul vicios,viu și obosit,prin ceața și prin bezna unei epoci apuse,sper...Am fost contemporan cu diavolul... Am fost martorul venirii Luminii... Am privit televizorul,am citit presa scrisă, mi-am mângâiat sufletul de lângă mine;am văzutlumea cum se bucura și cum își făurește vise pe cenușa dintre două epoci:confuze, anemice, destrăbălate și ruinate. Priveam, contrastat, somnul iubitei devenite ea însăși un Înger dansând printre îngeri și stele.Da, sunt fericit:am intrat în secolul Religios ori deloc, în anul venirii Domnului și gândesc că lumea se va schimba în bine. Sunt sigur că-mi veți înțelege fericirea ce m-a apucat și că-mi veți ierta starea de confuzie în care trăiesc leneș sau agitat citind și dumneavoastră articolul, declarația, de mai sus. Sunt fericit că simt lumea cum se schimbă. Sunt fericit că sunt pe baricadă în toate aceste schimbări din Þara lui Papură Vodă. Oameni buni, nu mi-o luati în nume de rău! Îmi strig fericirea în gura mare. Fiți fericiți și iubiți-vă! Eu iubesc un înger; nici nu glumesc, nici nu aiurez. Mulțumiți-i Răstignitului! Sunt fericit și vă iubesc.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!