agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-04-24 | |
Sunt sclava propriilor mele sentimente și nu pot fugi de ceea ce mi-aș dori să se întâmple! Aștept de-o viață să am ce mi-am dorit, să am un minut de liniște în care să pot preface timpul în eternitate! Să am un minut de adevăr absolut, de cunoaștere și m-aș simți în primul cer și în următoarele ceruri despre care am înțeles că există, unica femeie, cea mai prețioasă făptură pentru mine!
Dar nu pot să devin dintr-o dată egoistă și nici nu pot, să nu mă gândesc ce ar trebui să schimb, sau ce ar trebui să gândesc pentru a nu fi acuzată de așa ceva! Încerc să renunț la complexe, nu am suferit de narcisism și totuși tare mi-ar plăcea să mă uit într-o oglindă și să spun: "Da, ești așa cum mi-am imaginat că vei deveni!" Sunt produsul nedefinit al unei entități venite dintr-o altă epocă, acum și aici! Sunt ceea ce am devenit, modelată de propriile mele sentimente și propriile mele slăbiciuni! Sunt un capitol dintr-un roman scris într-o perioadă când toate astea contau! Nu am ce căuta în lumea asta pe care nu o înțeleg și pe care nu o recunosc! Cercetez de mai bine de patru decenii să-mi descopăr identitatea, și acum, când am ajuns la jumătatea drumului, am aflat! Am descoperit! Sunt exact, dar exact ceea ce sunt și ceea ce nu voi fi niciodată!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate