agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-10-21 | | Iată-te ajuns din nou la momentul când nu mai știi ce e bine și încotro s-o apuci. Trupul și mintea îți sunt obosite și mai auzi doar sforăitul ideilor salvatoare. Te zbați ca într-o cușcă, ești prizonier în propria-ți ființă și nu găsești cale de scăpare. Dacă Dumnezeu îți e aproape, îți aduci aminte că ai învățat să scrii: cu cerneală, cu fărâmă de grafit, cu vârful cuțitului pe un obraz de lemn, cu degetul pe nisip sau pe zăpadă, cu...picioarele,chiar... Oricum, important e să știi să scrii și să descoperi că asta îți face bine. ...Sau vă plac majusculele... Azi, valoarea lor e denaturată. Sunt folosite de multe ori pentru lucruri fără consistență. Și cum în aceste clipe majusculele nu-ți permit să gândești pozitiv, te cuprinde lehamitea. Gândurile-ți vâjâie tot felul de stări prin trup și prin minte și dacă ai un moment de respiro, te străfulgeră întrebarea(tot cu majusculă): "Încotro?". Și iarăși te agață vârtejul și-ți dai seama că Mountaine Rousse e minciună pe lângă ce simți tu. Va trebui să te agăți de rândurile tale stângace, până atunci când în priviri va miji efervescența acceptării și cunoașterii de sine și a dorului de nou și frumos. De acum încolo, te descurci tu. Poți visa nestingherit. Te-ai mai cățărat un pas și-ți legeni picioarele deasupra celuilalt care încearcă disperat să te înșface cu mâini nesigure. Tu poți fi fericit- el n-a învâțat să scrie. Și dacă vreodată, i-a ieșit o inimă pe nisip, vinovate au fost...niște degete. După ce te mai distrezi puțin pe seama lui, amintește-ți că al tău curcubeu are numai cinci culori și e tare sărac fără noua culoare din privirea ta. Joaca-i gata! Þi-a mai rămas să-ți treci degetele prin pletele curcubeului și să-i mai naști o cosiță.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate