agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1398 .



Strigăt către ecou...
personale [ Gânduri ]
Noduri incâlcite...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dum ]

2001-12-17  |     | 



12:10, e târziu, sau devreme, dar totuși ar trebui să... dorm. Dar nu pot, nu mă lasă stăpânul,-dorința. îmi spune să strig, să strig acum devreme, sau târziu, implorându-Vă să mă lăsa-ți măcar o zi, o oră să fiu cel mai prost,... nu, nu cel mai prost,- un simplu prost. va fi cea mai fericită zi din viața mea - singur, invizibil, inegzistent, liber, simplu, mort -așa cum vreau acum, dar vreau, vrteau mult...să trec pe lângă tine fără să vezi, și fără să te văd... să viu un suflet viu ce poart-un trup mort,...da, anume așa, mai bine-asa de cât invers...
Simt că mă dor coastele, pieptul, mușchii, de când car acest suflet greoi și mort,... nu mă mai ține nici propriul corp, ar vrea să mă arunce afară dar sunt prea mare și greu... Cât de mult aș vrea să știu ziua-n care am murit,... de ce n-am fost atent? din ce cauză? cum? de ce? Chiar dac-aș putea întoarce timpul,... cu sigutanță n-aș ști de unde să-l reîncep, probabil, că nimic nu mi-ar fi cunoscut...
Îmi mai vine-n gănd ideea că ar trebui să ma culc ca să mă trezesc cu cu forțe noi,dar mă face să râd, și începe să mă lepede și acest gând. Cum ar fi să mă trezesc cu forțe noi??? probebil, ar fi ziua mea de naștere, sau mi-ar dărui Dumnezeu un suflet nou pentru-al epuiza într-un timp și mai scurt... Sper să nu fie prea târziu...
Cine a spus că Dumnezeu se află în ceruri?? acela nu a trăit pe pământ... Pe pământ sunt Dumnezeii, în tine, in el, în ea, în mine, toți avem un Dumnezeu cu care-ar trebui să ne îmbrăcăm unul pe altul...dar atunci când suntem dezbrăcați...pe neștiute, ne este lăsat Dumnezeul într-un mic labirint întunecat...și-i singur, și-i este frig, și-i dezbrăcat....
Nu am nevoie de-un suflet nou, îmi este acesta drag, am nevoie doar de-o simplă haină,...moale, caldă, să pot să mă-nvălesc acum cu ea, și să adorm...

17decembrie,2001.Ch.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!