agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1277 .



Boala
personale [ ]
Aforisme lirice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2005-04-15  |     | 



Cu privirea diluata de monotonia zilei careia spleenul o desfasoara intr-un timp dublu , cu soarele dupa gratiile norilor si norii -lanturi albe care inlantuie planeta intr-un inel imens ermetic, respiram imagini ofilite ale florilor realitatii vestejite de canicula simtirii.
Din chin cresc spini sub piele care inteapa iubirea, din care curg lacrimi de sange.
Boala cu gust de sare isi face o crusta dura din insomnii si lacrimi goale.
Suferinta sublimata-n arta naste versuri ca niste soapte, ispitiri, otravuri care curg prin vene.
Boala genereaza o intensitate a simturilor transpusa intr-o intensitate a vietii pe care o simtim mai efervescenta si mai plina de ardoare.Numai atunci cand esti bolnav apreciezi cu adevarat viata, caci o boala invinsa este viata omului.
Boala traieste ca un parazit in corpul omului si uneori este inactiva pe toata durata vietii.Ea se activeaza numai atunci cand imunitatea corpului este invinsa de boala.
Exista boli psihice(ipohondrii, depresii), boli fizice si boli ale sufletului (suferinte din iubiri, gelozii, tristeti).
Esti atins de boala atunci cand entuziasmul sanatatii se ofileste in letargia si inertia avanturilor cazute ireversibil in blazare.
Chinurile psihice sunt cele mai dureroase si dezvolta obsesivul morbid in malefic.
Durerea fizica se poate trata prin identificarea cauzei durerii, insa cea psihica se poate trata doar prin forta vointei care se manifesta ca un balsam benefic asupra psihicului.
Ochii tradeaza starea psihica a omului.
Boala este ca o mare pe furtuna cu talazuri simbolizand bulversarea simturilor cu inaltimi si abisuri de afecte, iar bolnavii reprezinta nava avariata ratacind in deriva prin furtuna.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!