agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-03 | |
l-am scuipat
si am facut tot ce mi-a stat in putinta sa arunc in EL cu pietrele cele mai ascutite, cu ura, cu setea unei razbunari nemotivate... nu sunt ce-mi doream sa fiu, nu am inca pantofi de aceeasi culoare si flori in par, si cearcane lipsa langa ochiul drept- dau vina pe TINE, TE fac partas caderii mele si astfel as putea fii motivat: gandesc altfel, las in jurul meu loc unui gard inalt, curent electric sa ii tina la distanta de ceea ce imi sunt, pervers, de ceea ce imi devin, netot... IISUSE, in a treia zi fantastica de Paste, dupa nopti de veghe pe care le-am trait deopotriva, dupa gratare si mici nenumarati ce mi-au mers jegos exact la inima, TE-am tradat, m-am gasit pe mine insumi mai plin de ura, mai negru de plictis si dusman tie decat insusi JUDA, iarta-mi... nu ma mai regasesc in poze, nu TE mai regasesc in icoane, nu mai e casa parintilor mei casa a mea, nu mai e boserica casa a ta, nu mai suntem...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate