agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-01-23 | |
Te-am iubit!
TE IUBESC si te voi iubi! Te-am iubit pe TINE. De ce? Nici eu nu stiu! Te-am iubit pentru ca ai fost in viata mea, si te iubesc pentru ca ai iesit din ea. Te voi iubi pana cand,CEL DE SUS,va porunci mie si inimii mele sa nu te mai iubeasca. De ce iti scriu? Asa,ca sa intelegi ca nu sufar ci IUBESC!Dar ce inseamna dragostea?Ce poti sa iubesti la o fiinta?Ochii,buzele,glasul,parul,inteligenta,totul? Ce inseamna totul?De ce nu m-ai invatat?De ce m-ai lasat sa orbecai printr-un labirint fara iesire,sarutand ceva ce nu stiu cum arata,avand numai vagul indiciu,ca sa afla acolo,ca ar putea sa aiba chipul tau. Stii ce imi doresc?Sa fiu o picatura de roua ce ti se asterne pe buze pentru ca doar asa ti-as putea simti respiratia.Dar NU,nu vreau!Desi te iubesc.Dar ce folos?Iubesc un nimeni,un invins.Dar totusi TE IUBESC!Vezi,nici eu nu ma mai inteleg! Ma intreb de ce ceea ce trebuia sa se incheie atat de frumos s-a transformat in tristete,necugetari si regrete. De ce ne-am cunoscut? De ce a inceput?De ce s-a terminat?De ce am fost atat de ciudat invinsa?De ce nu am cu cine lupta? De ce nu pot sa ma infrunt? De ce?Nu stiu ce raspuns as putea da eu acestor intrebari!Tu stii de ce?Eu am invatat doar atat:'sunt ceasuri greu de trecut,dar dupa ce ai suferit asa,te simti puternic pentru toata viata.' Acum ma refac si-mi rog inima sa ma ierte ca nu am ascultat-o si ca am daruit-o cui nu a meritat-o. Iar pentru tine nu am sa-ti spun decat atat:te iert,te uit si te blestem,sa nu ai parte-n viata decat de-o dragoste de o zi sau poate si de o noapte!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate