agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-21 | |
Stai in genunchi inimă, si cere voie de la Dumnezeu ca să te poti apropia cuvant, privire de dragostea sufletului tău...
Nu mă mai sunaaaaaaaaaaaa, imi răsună in ureche, ca o vină vocea ta soptită, speriată de fericirea ta inlăntuită... Dă domane să mă insel, si tie chiar să-ti fie viata fericire... Mi-e greu să inteleg fericirea rădăcinilor tăiate, dar dacă spui tu, lumina mea, asa o fi... Să n-ajungi mamaă, niciodată, ca mine, lacrimă in fața fiicei tale indrăgostite, plecate la doi pasi - care să-ti spună "nu mă mai sunaaaaaaaaaaaaaa, mamă, nu-mi dă voie iubitul să mai vin să te văd..." Altfel stiam eu iubirea, cu strălucire in privire, cu zambet si sărut' mana mamă, sărut" mana tată mi-e drag de lume, mi-e drag de viață... Of, doamne, nu credeam că asa de asurzitor poate fi telefonul atunci cand nu mai sună, cand apropierea devine depărtare... si cat de minunat e să fi mamă, si cat de dureros e timpul acesta gol de plecarea ta dincolo de:"Nu mă mai sunaaaaaaaaaaaa" ...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate