agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1483 .



Capu\' sus!
personale [ Jurnal ]
povestea capata usor iz de prosperitate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Alunelu ]

2005-05-22  |     | 



Am ramas dator sa va povestesc ce s-a intamplat in continuare.A trecut un aproape un an in care s-au intamplat destule...
Ai mei au tinut aproape mortis:"Du-te mai la postliceala sanitara...".Dar eu, incapatanat cum sunt cateodata, nu am mers acolo nici batut.Si bine am facut.Nu doream sa fac ceva care sa nu ma reprezinte, ceva care sa nu ma multumeasca si sa merg la sanitara doar din dorinta fixista a parintilor mei.
Aflasem eu de la niste amici de-ai mei ca exita totusi in Hunedoara o scoala de informatica, o postiliceala.Macar acolo ma puteam duce cu zambetul pe buze, nu impins de la spate de parinti.(doar nu mai am sapte ani sa-mi impuna ei ce sa fac, sunt si eu major)
Le-am zis alor mei cum sta treaba si le-am dat de inteles ca nu ma voi duce nici mort la Postliceala lor de rahat, intr-un mod cat mai subtil, fara sa jicnesc pe vreunul din ei (Doamne fereste!), doar impunandu-mi punctul de vedere si atat.Un punct de vedere foarte hotarat...
M-au intrebat cat e taxa, le-am zis ca 6 milioane pe an, platibila in doua rate.S-au uitat un pic caș la mine dar pana la urma au ramas la decizia mea de a ma indrepta pe drumul pe care eu vreau sa-l urmez.
Timpul a trecut, o luna, doua, trei...din timpul scolii.Toate bune si frumoase, elevii merg pe la scoala aproape zilnic, fiecare in functie de programul pe care il are.Unii au servici si vin cand pot.
Am si eu mare nevoie de un job sa nu mai depind de ai mei financiar, imi place sa fiu independent, sa nu depind de absolut nimeni.
Cautam un job si, intr-o zi mi-a zis taica-meu ca a vazut un anunt pe televizor: "Caut operator pentru notar public...salar 7 milioane".Eu, care sunt un oportunist, am notat adresa si m-am dus la interviu, absorbit de salariul mare care se oferea.Am fost in proba cateva zile, (zile care sa platesc), am fost in concurenta doua zile cu un baiat, de prestatia caruia notara n-a fost multumita si m-a pastrat pe mine.Gata, am zis, am tras lozul cel mare,am intrat in lumea buna.Cu sapte milioane o sa fac multe...hehe.Insa destinu' nu avea aceleasi planuri ca si mine...
A treia zi de lucru.Sefei nu i-a placut cum tastam, era un ritm infernal de lucru si m-a trimis si pe mine la plimbare.Mi-a platit suma corespunzatoare zilelor de lucru si am plecat.Ce sa fac? Asa e cand nu ai experienta, fiind si primul meu job adevarat.
Mai incerc mai incolo poate gasesc altceva.Si acuma notara mai are anuntul pe tv.Asta inseamna ca face doua slujbe: una de notar si una de operator pe calculator.Bravo ei.
M-am ocupat de scoala in continuare la modul cel mai pasiv: mergeam la scoala, luam notite dar nu ma prea oboseam.Adevarul e ca nici nu era prea greu.Trebuia sa-ti fuga mintea.
Din al doilea semestru insa nu se mai frecventa scoala ca in primul semestru.O parte din elevi nu au fost vazuti cu lunile.Si incepeam sa devin si eu parte din ei.
De cand mi-am gasit noul job, ca operator la un club de net nu prea am dat pe la scoala, doar cand si cand.Sa nu uite profii ca sunt si eu elev.Cu atata internet la lucru cine ar mai avea chef de scoala, plus intervine si oboseala cumulata de pe schimbul trei.Salariul imi convine, mai iasa si ciubuc cate putin, de un suc...Nu zic cat e salariul ca e secret de serviciu, v-am lasat.Pa

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!