agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-16 | |
Ei aduc lumina din miez de cărbune
lumina sub care tu scrii legi cu ochii închiși ei ti-aduc căldura ca tu în cămașă de firmă să-ți trimiți pe email corespondența eu le-aș aș adăuga lacrimile mele pentru că ale lor lacrimi au plâns cu ochi cu tot apoi au crezut de fapt tot tu i-ai manipulat tu cu legea ta incompletă și peltică e ca o bâtă(????) de ce să -i fie rușine unui copil că tatăl a dat cu bâta? tie rușine să-ți fie că ai determinat un tată să-și învețe copilul ce-nseamnă second-hand și să primească un leu negreu când pământul i-a înghițit tatăl! e ușor să-i faci barbari pe cei flămânzi și ce gândire parșivă ai dragă de-ai reușit să -i pui pe golani și pe mineri să-și spargă capul cu bâta ta proprie și personală!!! eu te văd și te-aș pune între ei să te numească cavaler cu bâta ! nu-ți fie rușine de tatăl tău că are pupilele mărite-n întuneric nu -ți fie rușine golan că ai plete și-un imn acțiunea penală va fi pusă în mișcare de adevăr.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate