agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-19 | |
În cinstea ta frumoaso cînt, cu o vioară-aprinsă
Dansează azi cu mine prin panica învinsă Ridică-mă ca pe-un cercel olive și mă înalță Pînă iubirea va muri. Să-ți ador frumusețea, te-am ascuns aici de lume Și ca pe-un Babilon căzut să mă clădești în tine. Arată-mi ce abia-nțeleg din tainele iubirii Dansează-mi azi pîn' la sfîrșit. Dansează-n cartea nunții pînă la ultima foaie Gingaș și lung, profund și mut mișcările-ți să zboare Dansează azi cu mine pînă va fi înviere Pînă iubirea va muri. Pentru copiii ce-ar fi vrut din doi a se naște Dansează ascunsă sub perdele și cearșafuri caste Și dă-mi speranța unui cort din pomul ce se frînge Sub vînt, pînă va fi apus. Pentru vioara ce-anceput să ardă pentru tine Dansează azi pentru final un ultim dans cu mine Ca un hulub, spre un camin galactic mă mai poartă Dansează deci, pîn' la sfîrșit. "Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic till I'm gathered safely in Touch me with your naked hand or touch me with your glove Dance me to the end of love"
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate