agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-22 | |
DAM DIM
Dam dim dari dari dam dam da Asta este școala mea Dam dim dari dari dam dam da Tare-aș vrea să mai stau în ea. Jos, down, ai răspuns Eu la gânduri nu-ți dau curs Tonca , tu ai învățat Sau prin cluburi ai umblat? Sus, up, să te vedem Câtă englă noi avem Nu tăcea că nu e bine Să vedem dacă te ține. Ce să faci, răspunzi la mate Mergi, te clatini, dai pe spate De formule tu n-ai parte Și cu trei, înveți din carte. Nul sau nu în catalog, Vei purta un dialog Nu la mate ci română Despre omul cu țărână. Dintr-un test într-altul treci Și la contă nu-nțelegi Nici franceza nu-i ușoară Da’-i materie de-o ora. Stai măi frate, alb tu ești? Și la isto te oprești… Să aduci la cabinet Fără note în carnet. Stânga, dreapta, unde-i fata? Să-mi șoptească, da e gata Zi-mi și mie punctul cinci Ce climă e pe aici? În pauze, dar și acasă Biologia făcea casă Cu copiuța la chimie La fizică ți-o lăsam ție. Mai un pic, mai… la purtare Merge greu, da’ e-ndurare Directoarea ne cunoaște Când vrem chiul, ghici ce ne paște? Dar pe bune că la studiu Și la edă e remediu Chiar și info o-nțelegem La finanțe să nu mergem! Marketingul l-am lăsat De impresie-n final Dreptul ne va aminti Teorii și teorii. Iar religia ne-nvață Cum să nu fim în viață, Vine filo cu dreptatea Și așa s-a-nchis și cartea. Dam dim dari dari dam dam da Asta este școala mea Dam dim dari dari dam dam da Asta e, a fost! PA PA!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate