agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-22 | |
NE E DOR
Mi-e dor de liceul care a trecut Mi-e dor să ne știm fericiți, Când note la școală luam mereu Și visam să fim împliniți. Mi-e greu să vă las colegi și amici, În prag de adio vă spun Amintirea păstrați-o în gând Și atunci, ve-ți vedea că vom fi tot aici. Vino, profesor al meu, Amintindu-ți de școală mereu, Vino, să ne asculți Cum ascultam și noi cuminți. Vino, drag diriginte Să îți dea clasa note, Să vedem dacă veți trece Toți am decis că sunteți de zece. Am vrea să privim spre ce a fost Cu zâmbet și dor uneori Să vă mulțumim că ne-ați îndrumat Patru ani de liceu doar pe noi. Am vrea să iertați greșeli ce-am făcut Să uitați de ele și-apoi Cu lacrimi în ochi să vă amintiți De orele dragi de apoi. Haideți, ani de liceu Înapoi, într-a 9-a de-am fi Și din nou prin aceleași momente am trece Am vrea să luăm încă o notă de zece. Haideți, profesori la ore Nu vreți să dați niște teste? Sau măcar s-ascultați idealuri Ce mână destinul spre alte meleaguri. Ne e dor de liceul care a trecut Ne e dor să ne știm fericiți.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate