agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-06 | |
Moto:
Dacă-i dai nas lui Ivan El se suie pe divan Și se bagă sub ogheal Și se-ntinde ca un cal... Plecat-am sâmbătă din București O ceată mare de băieți și fete Vacanța s-o petrecem ca-n povești Uitând de griji, necazuri și regrete Cu vârsta medie de 50 plus Dar tineri în gândire și simțire, Nu ne păsa de anii ce s-au dus, Aveam cu ineditul întâlnire... Și Mircea ne era conducătorul, Mare boier, un mare caracter; Care acum trăia intens amorul Burlacului, ajuns un om prosper... Pe drum, făcurăm câteva escale Care pe Mircea-l colorau în mov Deoarece dorința dumisale Era s-ajungem iute la Brașov Unde iubita sa îl aștepta Cu o prietenă de peste mări, De-aceea se grăbea măria sa, Era nervos și fornăia din nări... În fine, mai pe seară am sosit Chiar la Lucreția, la pensiune Unde cu bucurie ne-au primit, Cu băuturi și cu mâncăruri bune. O nuntă de argint și două chefuri Veneau ca să continue firesc, Mușcând brutal din ale noastre lefuri Dar petrecând în chip împărătesc. Petrecerea se-ntinse multe zile C-așa se cade între buni amici, Am pus ușor pe noi, câteva kile Și bluzele rămaseră cam mici... Dar tot ce-ncepe are și-un sfârșit Și a venit și ziua cea de vineri, Atâta timp cât încă n-am murit Înseamnă că mai suntem printre tineri...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate