agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-13 | | Cîteodată ne amăgim cu eroismul aproape poetic de a ne cufunda printr-un refuz viril în proza vieții. Nu cumva norocul e doar întîmplarea ce precipită neașteptat destinul? Această spumă buimacă în care lira-și sparge valul de digul nepăsării. Studii umanistice. Încerc fără prea mare succes să discern acel ideal care-i îndeamnă pe oameni să-și bată joc cu atîta aplomb de ei înșiși. Și dintr-o dată destins - toată această încordare zvîrlindu-ți sufletul afară, pomană lumii, decor, decorație. Nuanțe totdeauna majore. Evlavie și neputință. Metafizica lui Heidegger se rezumă la un auster angajament liric în trăirea Ființei. Considerația pe care ne-o acordă viața: brutale reconsiderări. Poate că moartea nu este decît infinitul devenit voluptuos al durerii. Riduri. În duritatea mea aceste gingășii sapă atent și alte mîngîieri mă vor citi - orbește.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate