agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-08-08 | |
e mult mai interesant să știu totul despre tine
numai așa pot începe să te cunosc nu trebuie să-mi demonstrezi nimic nu vreau iluzii și nici speranțe nu vreau decât strângeri de mână promisiuni că îmi vei spune mereu adevărul oricât de dureros am să fiu tare am să te cred e mult mai interesant așa decât zilele acelea în care tăceai și dădeai cu pumnii în masă să fug de tine să mă sperie orice pornire orice cuvânt nelalocul lui nu erai tu știam îți era frică să fii tu și aveam nevoie de adevăr aveam nevoie de tine atunci relația noastră plină de promisiuni s-a spart ca un balon idiot și ce păcat că n-am apucat să mănânc din tortul de la ziua ta când am ajuns era multă lume m-ai luat de mână și în fața tuturor mi-ai spus ea este cea pe care o iubesc glumele pluteau în aer gustul de șampanie de pe buzele tale era atât de dulce ochii tăi însă distanți m-au luat de mână surorile tale și am ieșit pe terasă zâmbetele spumoase, două fete se sărutau în fața mea amețisem și nu mă simțeam bine iar tu niciunde am stat 2 ore în baie nici nu m-ai căutat dar mă iubeai mult adormisem pe fotoliul din sufragerie în timp ce toți dansau frenetic și nu m-am ridicat de acolo tot ce știu este că îmi lipisem mâinile de el cu schoci până când am aflat adevărul acela că sunt doar umplutura unui tort pe care oricum nu erai în stare să-l guști.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate