agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 837 .



Oare pe cine mai caut.....?
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2009-10-13  |     | 



Oare pe cine mai caut ...?

Sunt la serviciu si de cele mai multe ori sunt tura a doua, cand se apropie seara de multe ori ma bucur pe de o parte ca se termina tura pe de alta parte ca poate tu vei revenii in viata mea, dar de multe ori cu lacrimii in ochii nu vreau sa mai vina seara pentru ca numai am pe nimeni care sa ma astepte.Plec de la serviciu poate bucuros dar ajung la iesire si cand vad ca semnalizez dreapta, sufletul imi incepe sa sufere ca stie ca si de data asta cum sa intamplat cam de opt luni nu o mai iau la stanga spre drumul unde sta iubitelul meu, ingerasul meu. Incepe pe obraz sa imi cada lin cate o lacrima si merg pe drumul intunecat cu sufletul sfaramat si mereu cu gandul ca poate chiar daca am gresit drumul o fi acasa la mine aceea fiinta care am iubit-o 6 ani.Ajung grabit acasa, opresc masina in fata porti si in loc sa ma intampine iubirea vieti mele , nu vine la poarta decat doua ghemoatoace de catei care se bucura sa ma vada, si eu ma bucur ca ii vad si oricat i-am certat si necajit ei ma asteapta mereu cu acelasi suflet bland si cald iar cea pe care am iubit-o mereu numai vine si iar lacrimiile imi cad siroaie, incerc sa ma stapanesc ca poate doarme iubirea mea . Intru usor in casa si ma uit pe geamul de la usa si vad ca bate lumina din strada ca in pat sta ceva ghemotit si ma apropii usor de pat si vreau sa sarut ochisorii ce i-am iubit si care mereu se bucurau cand ma vedeau si plangeau de fiecare data cand ii lasam dar nu sunt era doar o simpla patura ghemotita fara nici un pic de suflet. Incerc sa pot sa imi adun puterile si sa imi sterg lacrimile care cad fara oprire, si imi ridic capul in sus si ma uit prin camera poate nu vad eu bine poate iubirea mea sa ascuns de mine, dar nui, pe un dulap stau cateva amintiri... doua simple pungi de cadou una pe care sta scris '' sper sa iti plac[a]'' si alta cu multe inimioare care bateau odata pentru mine , pungi de cadou primite de la iubirea mea care poate atunci ma iubea sau se prefacea si mai imi aducea si mie cadouri ca sa imi ia ochii sa cred ca ma iubeste. Tot pe acelasi dulap sta scris pe o foaie ''y love you''cu o inimioara in interiorul careia apare cuvantul ''ti amo'' si 3 trandafirii rosii si ma intreb oare atunci ma iubea un sufletel de fetita care se simtea mereu protejata si se bucura ca are un umar pe care sa isi verse lacrmile si necazurile si acum cu timpul acel sufletel a crescut si numai are nevoie de mine, de iubirea mea?
Aprind calculatorul crezand ca poza ''mamici mele , ingerasului meu , ratusti mele , sufletelui meu....cum ii ziceam eu imi va vorbi si glasul ei imi va alina sufletelul plans si gurita ei dulce iesind parca din calculator imi va sterge lacrimile de pe obraji dar si acestea sunt doar miraje in fata ochilor mei. Lacrimile numai contenesc si incerc sa ma linistesc lundul pe ursuletu meu de plus Miky primit cadou de ziua mea acum 6 ani, care cu ochisorii lui sticlosi incearca sa imi spuna ca nu are rost sa mai plang si sa sufar ca el e plin de lacrimile mele care l-au udat mereu pentru cea care doar eu am iubit-o. Asa imi spune Miky si ma implora sa uit aceea pagina neagra din viata mea care a uitat cate eforturi am facut sa o protejez sa nu incerce cineva sa ii pateze paginile sau sa o arda si cat de mult am tinut-o langa sufletelul meu sa nu o ude picaturile de ploaie si multe..... ,si ma implora sa imi sterg lacrimile si sa alung tot ce a fost in urma. Imi sterg cu greu lacrimile cu sufletul indurerat si cu o inima franta in doua si strangandu-l in brate pe Miky ma indreb oare pe cine mai caut.....?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!