agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 737 .



O iubire destramata 5
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2009-11-03  |     | 



o iubire destramata 5


Nu pot sa uit cum Ariana cu lacrimii in glas ma ruga ca daca eu nu mai vreau sa vorbesc cu ea sa nu o uit , sa nu uit ca ma iubit si nici intamplarile noastre sa nu le dau uitari ca nici ea nu ma va uita si nu le va uita iar la sfarsit mi-a zis ‘’te iubesc’’,cand am auzit ce imi spune mi-au dat lacrimile si nu am mai putut sa ma abtin desi eram in birouri la servici nu imi mai pasa.Am rugat-o sa se linisteasca si sa stea cu gandul la mine ca o voi vedea curand , promitandu-i. Am aflat ca Ariana ii spusese lui tatal ei ca vrea sa plece de acasa ca nu se mai intelege cu mama ei, dar el nu stia ca ea tocmai fusese plecata, si cand a auzit acesta asta i-a zis lui nevasta sa ,ca daca Ariana pleaca ii i-a apartamentul lui sora ei si o goneste la barbatul ei si il da ei ,asta era motivul pentru care nu o mai lasau sa vorbeasca cu mine. In seara aceasta o lasase la poarata ca mintise ca se duce pana la magazine si tocmai printr-un noroc sunasem exact cand a trebuit. I-am zis ca o sa-I dau telefon lui Roby sa vorbesc cu el si mi-a zis sa-I spun sa incerce el sa o convinga pe nevasta sa o lase pe Ariana sa vorbeasca cu mine sau daca nu sa ne ajute el sa ne intalnim pe ascuns. I-am transmis un sarut dulce telefonic si i-am spus sa ma sune deundeva sau sa-mi dea un bip ca o sun eu ca asa mai vorbim.

A doua zi eram la masa la servici cand pe la ora18.30 ma bipuia cineva de pe fix ,si cum pe atunci doar unele numere de pe fix aparareu pe telefonul mobil , acesta nu imi apararea si nu puteam sa sun inapoi, desi imi dadusem seama ca este Ariana. Dupa mai multe bipuri ma suna in sfarsit intrebandu-ma de ce nu o sun dar i-am explicat cum sta treaba si m-a inteles si mi-a dat numarul si am sunat-o eu inapoi. Vruia sa-mi spuna ca sambata vine pana in Craiova sis a vin la 10 sa o astept la gara ca ii este dor de mine si ca luni incepe diferentele si ca s-ar putea sa vina de duminica si poate si atunci ne intalnim daca reusisem sa vorbesc cu Roby. Dar i-am spus ca vorbisem cu el si imi zisese sa ma duc la el sa vorbim mai multe si sa ne intelegem mai bine.Dupa ce ma terminat de mancat desertul si ma pregateam sa cobor in magazin suna din nou telefonul , era tot Ariana,care ma ruga sa am grija ce ii spun lui Roby , sa nu ma puc cu el sa beau mult si sa nu raman acolo chiar daca ma roaga ,fiindca nevasta sa era plecata la tara si era posibila varianta aceasta desi mie imi trecuse variant aceasta. I-am spus ca o sa am grija ce vorbesc cu el si i-am transmis un pupic dulce sis a aiba grija de ea.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!