agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-11-20 | |
Iisuse bun, Părinte peste ceruri
Și Împărat pe veci al României, Asculta-mă: avem o Þară tristă, Tu n-o lăsa osândei și urgiei! Cu al Tău sânge, spal-o Tu de sânge Și resfințește-i țarina bătrână; E-ncovoiată de nevoi și plânge, Iar lacrima-i se stinge în țărână... Năpraznică, a vremilor vâltoare S-a năpustit să 'năbușe Carpații Și-o plânge în văzduhuri ciocârlia, Cum plâng în umbra ei moșnegii, frații. Din tremurarea lacrimei sub pleoape, Ajuns-a ca să tremure pământul; Și cerul plânge și-l inundă-n ape - Tu, Doamne, ogoiește-i focul, vântul! Fiorul doinelor dospite în suspine Și vaierul amarnic din amurguri Ajuns-au, Doamne, sus, până la Tine, Urcat de praf de-altare și de burguri. Fărădelegea vine să strivească Lumini tâșnind din desprimăvărare, Dormim pe ghimpi și ne-afumăm cu iască, Pășind din disperare-n disperare... Frumoasă Þară, cu cârpită iie, Cu buzele lipite ca să tacă, Cât taci, dă-mi gândurile tale mie - Eu nu le las în mine ca să zacă!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate