agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 769 .



O iubire destramata 7
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-01-09  |     | 



O iubire destramata 7


Dupa ce am luat vopseaua , una mai ieftina ca nu vruia sa dea o gramada de banii pe capul lui maica sa, Ariana si-a luat bilete pentru autobus ca se apropia ora cand trebuia sa plece . Am suit-o in autobuz ,ne-am sarutat si ne-am vorbit sa ne intalnim duminica seara, ca o sa-mi dea ea telefon cand ajunge in oras si ma ruga daca pot sa vin mai devreme de la serviciu ca aveam inventar si nu se stia cand scap.Ne-am luat la revedere bucurosi ca ne am intalnit si ca a fost o zi pe cinste,i tinadu-ne de mana doar autobuzul ne-a despartit cand sa pus in miscare. Eu am mai stat putin de vorba cu cativa prieteni pe care ii intalnisem la gara dupa care am luat-o la pas pana in centru de unde am luat autobuzul spre serviciu.

Si a venit si duminica, cand sa plec pe 15.30 cu bicicleta la serviciu la inventar cu ce sa ma duc ca bicileta era pe pana, am incercat sa o fac dar nu am reusit si am luat-o pe jos.Cand am ajuns la serviciu pe la 17.00 deja unul din sefi mei se apucase de inventor, asa ca m-am apucat si eu sa numar. Aveam inventar la scule de mana si seful meu a zis sa numar si eu cei mai usor ca restul le rezolva el si ca nu o sa dureze mult ca nu are chef sa stea mult. Pe la 19.30 primesc un telefonde la Ariana care ma intreba daca vin ca ea a ajuns si ca Roby trebuie sa ajunga si el acasa,i-am zis ca mai dureaza maxim o ora si ajung. Iar dupa 10 min suna telefonul era tot ea dar de data asta sunase ca o pusese Roby sa imi spuna ca au ajuns acasa si ca ma asteapta. Am vorbit cu seful si mi-a zis ca pot sa plec ca el mai sta putin dupa care pleaca si el. Ne-a dus microbuzul de la service pe fiecare unde stateam, eu am coborat la gara , la 20.30 am ajuns la Roby l-am salutat, am sarutat-o si pe Ariana dupa care ne-am dus in bucatarie sa vorbim. Dupa ce ia povestit Ariana de ce nu o mai lasa sa vorbeasca cu mine si ca el e singurul care ne poate ajuta, Roby a inceput sa ne povesteasca cum a intalnit-o el pe nevasta sa si ca tot la 16 ani a gasit-o. Ne-a povestit cum intr-o zi cand a venit la ea acasa si credea ca e singura , a venit tatal ei si ca a trebuit sa stea ascuns in balcon o ora si ceva, cand l-am auzit despre asta mi-a venit in cap despre o aventura asemanatoare cu mine cand era sa ma prinda acelasi tata dar la celalta fata ,si m-am uitat la Ariana si era sa ne bufneasca rasul. Am stat la un pahar de bere discutand cum sa facem sa ma intalnesc cu Ariana, Roby zicandu-mi ca in cele doua saptamani cat ea are diferentele putem sa ne intalnim cat vrem , ca nevastasa era plecat la tara. Roby adusese de la Simnic o bucata de carne de porc a prajit-o si am mancato la inca un pahar de bere, dupa care ne-am mutat in sufragerie sa vedem un meci. Tot in acest timp Roby si cu Ariana trebuia sa faca o supa de oase de porc dar ne stiind nici unul mare lucru se intrebau unul pe altul ce sa mai puna in ea, dar intr-un final au reusit sa o termine punand tot ce trebuie in ea. Pe la 11.30 Roby m-a salutat si sa dus in dormitory lasandu-ne putin sigurei, i-am zis noapte buna si am mai stat putin de vorba cu Ariana, dupa ce am sarutat-o si i-am zis sa ma sune luni sa-mi spuna cea facut la examen , am plecat la nasa si cum era tarziu am luato tot pe jos. Am ajuns pe la 1 fara douazeci , nasa intrebandu-ma ce naiba am facut pana la ora aceea, spunandu-I ca dupa inventor am iesit cu cativa colegi la o bere si ne-am intins. Dup ace am vorbit cu nasa m-am si pus in pat la somn ca a doua zi eram tura I si trebuia sa ma scol la 4.30. Dupa ce am ajuns la servici pe la 6.30 i-am trimis un mesaj lui Roby sa-I spuna success lui Ariana ca uitasem seara trecuta sa-i spun si ca o sarut pe ochisorii.

Luni pe la ora 12.30 ma suna Ariana spunandu-mi ca i-a fost greu fara mine , ca fost bine la examen si daca pot sa schimb tura sa stau toata saptamana cu ea la examene. I-am zis ca o sa vorbesc cu celalalt coleg cand vine tura doua si daca poate o sa vin sa-I fiu alaturi. Pe la ora 14.30 cand a venit colegul de pe tura doua nea Mitica , am vorbit cu el si a fost de accord sa schimbe tura, imediat am sunat-o pe Ariana sa –I dau vestea, si trasmitandu-mi de la distanta un sarut mi-a zis sa fiu la 7.30 a doua zi in fata blocului sa ne intalnim.

In aceea seara am dormit la tara si dimineata cand m-am trezit i-am spus lui bunica ca mi s- schimbat tura si ca incep de la 10.00 si termin seara. Am plecat pe la ora 6.00 pe jos ca aveam bicileta tot faramata, dar pe la jumatatea drumului m-a luat cu masina un vecin care se ducea la serviciu , si iam zis sa ma lase in oras ca e prea devreme sa raman si eu la serviciu, trecand pe langa Metro,ca in oras mai beau o cafea si dupa astept speciala. De unde m-a lasat vecinul am luat-o pe jos printer blocuri sa nu vada colegi care erau in speciala. Vorbisem cu Ariana cand ajung in fata blocului sa-I dau bip, asa am facut i-am dat bip si ea a coborat si a sarit in bratele mele sarutandu-ma, dupa care am plecat spre scoala.Ajunsi la scoala am mai avut de asteptat pana la ora 9.30 cand ea si ceilalti colegi au intrat in examen, cand a intrat in sala am sarutat-o si i-am urat bafta , cred ca in acea zi avea examen la franceza. Nu a durat mult cam pana pe la 11 , chiar daca lui Ariana ii era frica ca nu stie nimica la franceza, a iesit bucuroasa ca a facut bine , am sarutat-o si i-am zis ce facem ca eu intram la serviciu la 14.30 si nu aveam ce face. Ea zis camai bine ne-am, duce la bloc ca si asa suntem singuri ca Roby please de dimineata la serviciu si oricum el nu ne zicea nimic, problema era sora ei dar aceasta era la tara la cule porumbul, deci era bine. Ajungand acasa ne –am aruncat in pat, am stat noi putin linistiti si ne bucuram ca in sfarsit suntem din nou singuri , dupa care am dat drumul la televizor pe un post de muzica si ne-am luat in brate. Am stat noi asa pana cand am inceput sa ne sarutam, si sarutandu-ne noi asa am inceput sa ne incingem,uitandu-ma la ceas si vazand ca ceasul isi vede de mersul lui si se apropia timpul sa plec am incercat sa ne bucuram cat mai mult de clipele in care eram impreuna. Ariana se imbracase intr-un maieu strans pe corp si in niste pantaloni scurti si la fel stransi pe picior de m-au bagat in boala, nu a mai durat mult si am inceput sa ne excitam, i-am ridicat maieul in sus si am inceput sa ma joc cu gura cu sfarcurile e, dupa care usor usor mana mea a coborat spre locul acela mirific al Arianei incercand sa o duc spre clipe de ne uitat. Si din aceasta zi a inceput adevarata noastra viata sexuala, bine doar peste cateva zile ne vom bucura in totalitate de aceste mirifice clipe, pana atunci doar ne jucam incetul cu incetul. Dupa ce fiecare a ajuns la punctul final Ariana sa intins peste mine si am stat putin sa ne tragem sufletul , dupa care am intrebat-o daca sa simtit bine , raspunzandu-mi cu toata gurita ei mica si frumoasa ca da. Pe la doua fara ceva am sarutat-o dulce pe gurita si ochisorul ei care mai mereu plangea dupa mine si am plecat la serviciu spundu-I ca ne vom intalni a doua zi de dimineata. La serviciu am fost toata ziua fericit , aveam si de ce nu, iar seara m-am dus la nasa.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!