agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 815 .



O iubire destramata 13
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-04-08  |     | 



O iubire destramata 13


M-am dus cu autobuzul de 16.00 la Ariana si cand am ajuns, stam in coltul strazi uitandu-ma daca trece vreunul ca sa-l trimit sa strige la ea,intr-un tarziu apare unul din fratii gemeni care s-a dus si a venit cu Ariana. Cand ne-am vazut ne –am luat in brate si ne-am sarutat, apoi ne-am asezt pe cimentul de la stalpul din colt. Am stat de vorba, intreband-o pe Ariana daca mai este suparata pe mine ea raspunzandu-mi ca nu a fost deloc suparata pe mine,dar atunci nu avea chef de nimic pentru ca stia ca nu ma mai vede o perioada. I-am zis ca am avut trei motive sa vin la ea; unul ca imi era dor de ea, doi ca vruiam sa o vad si trei vruiam sa o rog sa mearga cu mine la concert desi stiam ca nu o lasa mama ei cu mine.
Ariana m-a sarutat si mi-a zis ca ar fi mers cu drag, la concert cantau tocmai unele din artisti preferati de ea: Delia, Andra, Tiger one, Marcel Pavel si multi alti dar asta era soarta ne facea sa luptam cu greutatile care ni le punea sa nu fim impreuna. Mi-a promis ca la zilele orasului Craiova vom merge impreuna. Si pentru ca orice faceam vruiam sa stie si ea, pentru ca asa cred eu ca e bine intr-o relatie ca totul sa se faca impreuna si sa se ia deciziile comun, i-am spus de anuntul din ziar si mi-a zis sa dau telefon lui nasa si sa mergem, ca pretul era acceptabil. Am tremurat ceva timp la poarta dar nu mai conta eram impreuna si ne simteam bine, ne-am povestit fiecare ce am mai facut si ne-am zis ca ne intalnim luni la scoala caci incepea scoala, dar trebuia sa ne intalnim pe la 10 caci era si sora ei cu Aly si ne vedea. De la inceput a trebuit sa luptam sa fim impreuna caci multi nu ne vruiau sa fim impreuna, si am reusit sa invingem pe toti atat timp cat am dus aceasta batalie formand amandoi un suflet dar cu timpul unul dintre noi a uitat ca cea mai mica neatentie ne va fi urmarita de cei care ne urasc vazandu-ne impreuna si vor reusi sa se bucure cand ne vom desparti.
Ne-am despartit,dupa ce ne zbatusem sa scapam de un catelus care era sa dea o masina peste el,il luasem sa-l mangaiem si dupa aceea numai scapam de el, schintanea si venea dupa noi si mai era si plin de noroi pe labute. L-am dat de doua, trei ori peste gard la gemeni dar tot gasea el pe unde sa iese ca sa vina la noi, asa cum acest catelus simtise ca cineva il iubeste asa si Ariana simtea cum langa mine este este iubita si fericita. Am sarutat-o si am strans-o in brate si numai vruiam sa ii dau drumul vruiam sa o am mereu langa sufletul meu.Eram in stare atunci sa fac orice efort doar sa-i vad macar pentru o secunda ochisorii ei scumpi din care meru curgeau lacrimii cand ma vedeau si gurita ei dulce care ma saruta cu foc. Eram in stare atunci de orce daca se intampla ceva cu ea, eu eram pentru ea umarul pe care plangea cand necazurile de acasa o apasau, era un suflet mic pe care incercam sa-l protejez cum credeam eu ca e mai bine pentru ea. Si ea pentru mine era acelasi lucru simteam ca langa ea necazurile mele dispar, simteam ca impreuna reuseam orice, ne luam in brate si plangeam ca nu suntem lasati sa fim impreuna, dar poate acele persoane aveau dreptate atunci si poate era mai bine daca reuseau atunci sa ne desparta ca acum numai curgeau din ochii mei atatea lacrimii si numai sufeream atat.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!