agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-04-28 | |
… auzi mî, hâm!, auzi mă, după ce că-i de capu' lui, 'ce că-i ... auzi mî, hâm!, eu știu că tu mă-nțelegi, așa, că-n mă-ta! ... așa ai și tu copil ... erau împreună cum le-am dat noi banii de motoare ...
Auzi bă!, după ce se ... ne băgăm, nu-i așa?, altfel te bag … Note: - expresia “mî” este un regionalism, sau nu!; - secția-n care se judecă “anumite chestiuni locale”, actualmente-i postată-n fostul Hotel județean al PCR Teleorman; numai că nu are (secția!) ... un closet accesibil împricinaților, așa-ncât, ei, împricinații se cacă și se pișă pe o alee laterală a edificiului … bărbații n-au rețineri, femeile sunt ceva mai reticente, făcându-și nevoile sub supraveghere și cu multe vocalize; - în perimetrul ăsta “locuitorii perimetrali” își trag grătarele săptămânale, adolescenții se pupă, iar copiii se joacă-n inocența lor imunitară; - uneori, în parcarea din spatele fostului Hotel PCR, parchează, pentru mult timp, niște automobile demne de Gigi Becali; - astea petrecându-se-n-tr-un județ “sărac lipit pământului”; - communication breakdown – vorba lor ...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate